anegytech1 Creative Commons License 2017.04.19 0 0 15964

A kevés tapasztalatom alapján én úgy vettem észre, hogy a kisebb műhelyekben még divat a javítás, míg a márkaszervizekben inkább mindent cserélnek. Tehát ha van egy karc, horpadás az ajtón, akkor nem javítgatnak, fényezgetnek, hanem új ajtót rendelnek be és azt fényezik. Ahogy a leírt példámban is volt, hogy a motorháztetőnek a széle horpadt csak kicsit, ezért kb úgy 200ezerért cserélték az egészet, holott egy fényező szerintem megcsinálta volna 30-40ezerért max (tényleg nagyon kicsi hiba volt rajta). De ugye casco állta, így engem nem érdekelt.

 

Apám mondta, hogy márkaszervizekben egyre gyakrabban találkozik éppen az iskolapadból kiesett szerelőkkel, akik el is mondják, hogy nem nagyon értenek hozzá, de ha megvan a cikkszám, akkor berendelik a megfelelő alkatrészt. Apám sokat jár szervizekbe cégautókkal. Pl volt, hogy Fiestában ABS meghalt, márkaszervizben 350ezerért akarták cserélni az egész rendszert, míg egy ismerős szerelő megnézte és mondta, hogy át akartak b@szni, mert csak egy részegységet kell cserélni, és ő meg is csinálta 130ezerért.

Előzmény: mykeman72 (15963)