Peti251 Creative Commons License 2017.04.17 0 0 15948

A két lemez közül tényleg csak a fúrás, majd új lemez a megoldás.Illetve nem is ezt akartam írni, hanem hogy ha az embert érdekli hogy mi lesz a javításával egy két három négy év múlva akkor mit ajánljon? nagyon ritka, hogy ismert autót javítunk, és nyomon követhető, hogy milyen anyag, és hogyan dolgozik. Mi ezt a penetrátort használjuk az olyan részekre, ami nem lyukad ki. és nem kell fényezni utána. Transitokon, Ducatókon sok olyan rész van, ami erős, vastag. és rozsdás a felülete. Nem lehet egy ilyen kocsinál mindent kivágni ami rozsdamarta, mert sehogy sem éri meg. Viszont én elég sok időt el tudok pepecselni azzal, hogy a "pergő" rozsdát eltávolítsam. Ezt útálják mellettünk a fényezők, mert egész nap megy a kopácsolás. Jól megverem, aztán marad ami lemez, ami meg rozsda az úgyis lepereg ezután jön ez a festék Nagyon kíváncsi volnék, hogy ténylegesen mennyit bír.

Előzmény: bádogember86 (15923)