Atesz792 Creative Commons License 2017.04.15 0 0 7815

Üdv itt közöttünk! Szép moci, vigyázzatok egymásra.

Viszont amit leírtál nem jó hír. Csakis úgy lehetséges, hogy ha a benzincsapod is rossz, és valamelyik vagy mindkét karbiban a tűszelep is, hiszen másképp ezek egyike megállítaná a benzint. 

Tűszelepből csak gyárit érdemes venni, de előtte meg kell nézni az úszószintet, régi karbiknál szeret elmászni. 

Benzincsaphoz nem igazán van javító kit, és drága. A gettó megoldás az szokott lenni, hogy tesznek 1-1 külön, sima kézzel elzárós benzincsapot a sima és a tartalék benzincsőre is, majd a kettőt egy Y elágazással összehozzák, és innen megy a nafta a karbikhoz. Így nincs több gond a vákuumos résszel, csak le kell dugózni a megfelelő vákuum portot a karbin.

 

Olaj olyan mint a vallás, kinek mi válik be. Egy tanácsot adnék: MINDEN tankolás után otthon, a langyosra hűlt motornál a gépkönyvben leírt módon ellenőrizd a szintjét!

 

Láncspray: eddig csak a Motul utcait használtam, bevált olyan szempontból, hogy lassan kopik le, kisebb eső, vagy mosás sem hozza le (a kezedről se, úgyhogy óvatosan). Viszont a lánc élettartamról szerencsére nem tudok még nyilatkozni.

Előzmény: Endohr (7813)