igenis Creative Commons License 2017.03.15 0 0 267

Első gumiknál mindegyik típuson alacsonyabb a futó. Túl sokáig így sem úgy sem használhatóak biztonsággal, mert kikeményedik, kiszárad a gumi anyaga.

 Csodák nincsenek ez így igaz, de a gumikeverék minőségében lehet különbség így talán létezik olyan amelyik lassabban öregszik.

Az enyémen gyárilag volt IRC ami Japán gyártású. Ezzel is szerelték főleg a későbbi példányokat. A manualban is szerepel. Nem vagyok tőle elragadtatva és nem a defekt miatt. Leszerelve nem tűnt túl erős szerkezetűnek, igaz nem volt hasonlítási alap. Mindegy is mert ilyet úgy sem kapni nálunk.

Képek a sérülésekről:

Az elsőn ugyan nem látszik jól, de meglehetősen mély a sérülés, a második meg a főszereplő.

Sajnos manapság mindenre jellemző, hogy egyre rosszabb a minőség.

Köszi a linkelt boltot de oda már nem biztos, hogy ki tudok mostanság menni érte, a posta meg soká tartana és drágítja is sajna. Pedig összességében tényleg jók a tapasztalatok a Metzellerrel

Egyébként trélerre vagy utánfutóra bizony sem egyszerű lapos kerékkel feltuszkolni.

Sajnos a nálunk lévő gumis inkább csak autókerekekkel foglalkozik. Kicsiben nyomja másodállásban délutánonként. Meg is lepődött mikor hazafelé begurultam hozzá. Látszott az arcán, hogy ilyesmivel még nem volt dolga.

 

Az hogy valamire feltoljam a gépet a támaszra állításhoz nekem is eszembe jutott, de semmit nem találtam. Nem volt egyszerű kompresszorozni sem mert járatni akartam a motort a töltés miatt, hogy ne szívja le az akkut ezért az oldaltámaszt be kellett hajtani és fél kézzel a motort balanszírozva gubbasztottam mellette.

Előzmény: zotac (264)