Nicker1 Creative Commons License 2017.03.12 0 0 82657

A hátsó tárcsán a GH-n pl nincs is kis csavar. A fékbetétek berohadását nem mindig az új beépítőkészlettel kell megelőzni,hanem a kerámia,rézpaszta használatával,ami nagyon sokáig a helyén marad,érje eső,hő ,akármi. Sok szakszerviz csak bedobálja az uj betéteket és kész,az úszó csavarok szárait is sokan elfelejtik ujrakenni,illetve Mazdánál bevett szokás hogy csak egy csavart vesznek ki betétcserekor. A tárcsa hiába jó,a szélein kiperemesedő rozsda is tud furcsa dolgokat művelni,a néha rá rá kapó betéttel és fékhatással.  Sajnos a hátsó fék sokkal több latyakot,sarat,vizet kap minden autónál,mint pl- az első. Egy alpesi országban meg különleges "sóval" is találkozik,nem ugy mint nálunk,hogy kalciumklorid meg náriumklorid ...

Előzmény: Oyabun (82647)