Fürtöske Creative Commons License 2017.03.01 0 0 6185

Akkor próbáljuk kibeszélni, hogy némi gyakorlati tapasztalat alapján mik azok, amik bár "divatosak", de nem helyén valók egy weboldalon, ráadásul általában a felhasználók nagy részét nem is érdekli.

Kezdjük azokból csemegézve, amelyket felsoroltál.

 

Bemutatkozás vs. Cégünkről:

  • Általában a kutyát nem érdekli, mert nem a céget akarja az ember megvenni, hanem a szolgáltatását igénybe venni.
  • Ráadásul az ott leírtak jó részének a "kiszínezett, feltupírozott"valóság tartalma nem ellenőrizhető.

Referenciák:

  • Néha megnézik a felhasználók, de a legjobb megközelítésben is általában csak "valami hgasonlót", de mégis mást szeretnének.
  • Ráadásul a net tele van "kinézet tárakkal", ahol aztán tényleg lehet válogatni, így egy referencia kép rossz szóhasználattal már irreleváns.

Rólunk írták:

  • Szinte 99%-ban ellenőrizhetetlen, hogy azt valójában kik írták.
  • Sok olyan oldal van, ahol be lehet/kell jelentkezni az oldalra például Facebook accounttal.
  • És aztán a hozzászóló nevére klikkelve kiderül, hogy az úgy néz ki, mint egy aktív Facebook-os felhasználó-fiók link, de valójában semmilyen formában nem érhető el, és a Facebookon sincsen olyan fiók.
  • Innentől kezdve a felhasználó már joggal feltételezheti, hogy egy kamu bejegyzés.

Szolgáltatás vs. Termékek:

  • Ami nagyon sok oldalnál cseppet sem bizalomgerjesztő, az az "árak megbeszélés alapján". 
  • Nincsen egy kiindulási pont, nincsen egy standard alap árral együtt, ami alapján a felhasználó eldönthetné, hogy érdemes-e egyáktalán felhívni, kapcsolatot keresni, vagy nem.
  • Ez a "jöjjön el" vagy "hívjon fel, és megbeszéljük" dolog eléggé elriasztja, elbizonytalanítja az embereket.

Reklámok:

  • Amikor egy reklám majdnem teljes képernyőbe jön be, eltakarva majdnem minden lényeges dolgot, és alig lehet megtalálni azt a picike pontot, ahol azt be lehet zárni. Most szolgáltatni akar, vagy reklámbevételekért készítette az oldalt?

Automatikusan induló videó klippek, főleg hanggal együtt:

  • Többnyire azt tartalmazza, ami le is van írva az oldal valamelyik részén, általában a "Bemutatkozás" vagy a "Cégünkről" témák a tartalmai.
  • Általában vagy videó, vagy animált prezentáció, ami bemutatja, hogy milyen hiper-szuper dolgok milyen fantasztikusan olcsón érhetők el.
  • Természetesen ezek a fantasztikusan olcsó árak ott sincsenek nevesítve forintra.
  • Sok esetben le sem lehet állítani (vagy nehéz megtalálni, hogy hol), és/vagy a hangot sem lehet állítani

 

Egyenlőre nagy hirtelen ez jutott az eszembe .... :)

 

 

 

 

 

 

Előzmény: troglodita (6184)