ildici88 Creative Commons License 2017.02.24 0 0 407

Édesanyámat a Telekomra hivatkozva "fűzték be". 

http://index.hu/gazdasag/2014/11/21/idoseket_vert_at_az_acn/

Tudták, hogy lejárt a hűségideje a vezetékes telefonra, becsengettek hozzá és rábeszélték, hogy kedvezőbb havi díjjal tudja a szerződését a Telekommal megújítani.

Az első meglepetés akkor jött, amikor megjött a havi számla a Telekomtól, majd ezt követően az ACN-től is. A leggusztustalanabb az, hogy édesanyám a vezetékes telefont kizárólag az ELMŰ és Gázművek havi bediktálásához használja, ezeket pedig az ingyenesen hívható zöld számon teszi meg. Az ACN ez után a havi 2 ingyenesen hívható szám után számlázott neki.

Mivel aláírta velük a hűség idős szerződést, összeszorította a fogát és fizette a havi 2 számlát inkább.

2016. október végén levelet írt az ACN-nek, hogy fel szeretné bontani a szerződést 2016. november 1-el. Ezt az ACN vissza is igazolta levélben. Ehhez képest a mai napig kapja a számlákat minden hónapban. 

Először 2016.12.08-án kerestem meg az ACN-t, akkor még nem lehetett telefonon élő emberhez eljutni, így a chat programukon belül beszéltem egy alkalmazottal, aki vissza igazolta a felmondást, és hivatkozott egy technikai átállásra, ami sajnos csúszásban volt, de biztosított arról, hogy a késedelmes szétkapcsolás miatt felszámolt havidíjak jóváírását kezdeményezi a pénzügyi osztálynál.

2017.01.24-én átvariálták a rendszerüket, a chat megszűnt, de már tudtam élő emberrel beszélni, aki ekkor szintén a technikai átállásra hivatkozott (látta a rendszerben a korábbi chat beszélgetést), valamint hogy jóváírásra kerülnek a számlák. 

Mai napig se számla jóváírás, se végszámla nem érkezik csak a havi számlák.

Hogyan lehet megszabadulni tőlük?