Infinity80
2017.02.21
|
|
0 0
157274
|
Üdv!
Ha nem DIS modulos a gép, márpedig elvileg az NZ nem DIS rendszerű, akkor a gyújtáselosztónál is lehet hiba. rotor, vagy elosztófedél hiba is. -De gyorsan megjegyezném részemről is NZ tulajként, hogyha a szén gyújtókábeleket rézre cserélik akkor igen, ebben a konstrukcióban gyilkolja a gyújtás modulokat, mert a nagyfesz tekercs másik vége nem közvetlen testen van, hanem a primer oldal felé kénytelen szökni réz gyújtókábel esetén, ami akár ECU-t, Map szenzort, immo-t, vagy generátor fesz szabályzót is viheti magával!
Kegyetlen ökörség volt ez a gyártó részéről, mármint a szekunder oldal egyik végének nem a testre történő lekötése, ugyanis a 14,7-es aránytól jóval szegényebb keverékkel is üzemképes lehetne a motor!
Anno a szén gyújtókábelt a rádió zavar elhárításra találták ki, de NZ-nél rézre cseréléssel indul a káosz...! :(
Ha valaki tud ugyanilyen primer ellenállással olyan trafót aminek a szekunder, azaz a nagyfesz rész egyik vége testen van, vagy bónuszként még a szekunder oldali ellenállása még nagyobb akkor engem érdekelne milyen tipus ez!
Ha a szénkábelek vannak meg a gépen és döglik az elosztóban a modul akkor esetleg érdemes lenne megnézni hogy a modul alá tettek-e hővezető pasztát, vagy esetleg a generátor, nem tölt-e túl.-Bár ekkor főzné az akksiból is a vizet és az izzók is égnének kifelé..
Remélem sikerült segíteni valamit. |
Előzmény: Tie (155058)
|
|