czimbi Creative Commons License 2017.02.21 0 0 2029

Ez a garázsban fotózott második gép már lehet egy jó alap! 1,7-es, no ABS, van légkondi, fedkomp. Igaz phase I-es (kis kormányközepes, nincs légzsák), a külső visszapillantó viszont phase II-es, hmm, érdekes; Gyártási év valószínű 1992-93 lesz.

 

Tükör, ülések, ép hátsó könyöklő, egyéb apróságok utánajárással igaz, de felhajthatók a már írt forrásoknál. A rajta lévő gyári ATLAS könnyűfém felni eléggé ritka. Hátsó kerékjárati ívek nem rohadnak, kasztni is épnek tűnik. A kormány újrabőröztethető, van kontaktom. Bal ajtó belső borítása hiányzik?

 

Motortartó bölcsőn látható olajfolyás forrása? Tipp: váltó (rudazat-váltó csatlakozásánál), de valószínűbbnek tartom, hogy a fogasléces kormányműből származik. Utóbbit nekem már cserélni kellett, annyira engedte az olajat (javítása egy 50 ezres tétel). Kipuf. rendszert tartó gumigyűrű hiányzik, gumifékcsöveket kötelezően cserélni kell. Szóval elsőre ennyit tudok neked mondani. A balesetes fűben pihenő vas az bizony alkatrésznek jó max...    

Előzmény: pavelb (2028)