Draganovic Creative Commons License 2017.02.18 0 0 73142

"vonalat, akkor ott egy ilyen evolúciónak semmi nyoma"

 

Hát igen Peugeot,Citroen,DS egy vonal alkatrészek szerelés motorok alváz stb....Ugyan az a diag kell hozzá, pl mint VAG-hoz a VCDS jó a ww konszernhez.

 

Renault az már teljesen más ....minden más!Bugatti meg más kategória,de igazából csak a Renault más .

 

Jó bevállt HDI meg van a Volvoban,Ford meg más márkákban is ezer éve a most fejlesztett 1.6 THP benzin turbómotort meg már igazi beteg ágy,nincs normális benzines választék, ez egy 156 LE BMW közös fejlesztésű motor és igazi betegágy mind a BMW motorok álltalában 20 legrosszabb motorok között van ( amiből több mint fele BMW fejlesztés ) ebbe se kellett volna belenyúlniuk na mindegy.

 

Bontott alkatrész így pl hogy azt a modellt ami nekem van 2010-től gyártják most 7 év után van hozzá minden ,hát igen többet kell várni!

 

"

Jó egy éve én is vettem egy nem minden sarkon szembejövőt, amit imádok, de kb. a fékbetét-féktárcsa-olajok-szűrők-csapágyak mélységében kimerül a nem gyári alkatrészek tárháza, még teleszkópot sem kaptam a csomagtérpadlóhoz nem gyáriból :)

 "

 

Hát igen mondjuk mélyebre még nem is kellett nyúlnom hál isten kop kop kop :)

 

Jaguar XF Sportbrake 2.2 D 200LE

 

http://autopult.hu/tesztek/sportzako-hatizsakkal-jaguar-xf-sportbreak-2-2d-teszt.html

 

Újonnan drága viszont használtan 3-5 évesen már elérhető kategória ,viszont nincs hozzá szakértelem ,se utángyártott alkatrész,se gyors beszerzés és rohadt drága fentartani ,gondolok itt a sima olajcsere szűrők terén is .....így teljesen kizártam ,de találtam helyette mást így lett 508 GT ami még jobban is megy......de ha nem számítana semmi akkor Jaguár XF 275 LE-vel :) ,de ez csak álom marad :) ,bár ha 508 ban ülök nem kivánok jobba ülni ,jó pár évig meg akarom tartani.

 

 

 

Előzmény: nohab (73136)