Lackó_9 Creative Commons License 2017.02.15 0 0 133566

Sziasztok

 

Tegnap bejelentettem a hibát a LIDL ügyfélszolgálatán. Egy végtelenül kedves és segítőkész hölgy vette fel a hibabejelentőt, amit továbbított is a szervíz felé. Próbáltunk egy olyan megoldást, hogy átkéretni egy másik üzletből egy készüléket egy általam megadottba, de már nem talált sehol aktív készletet, így marad a szerviz. Javasolta, hogy vigyem vissza és beszámítják más termékbe vagy visszaadja az  árát, de akkor gép nélkül maradok és vehetek máshol másmilyet, amire most nem sok időm van, inkább megvárom ezt a cserefolyamatot.

A szerviz ma reggel már hívott is, hogy holnap küldi a futárt munkaidőben és a hibaleírást olvasva cserélik a komplett készüléket, nem vacakolnak a javítással, bár ez majd kiderül. A fickó is azt gyanítja, hogy a meghajtó tengely lesz a ferde és azért játssza le a szalagot magáról, ráadásul a rossz irányba.

Most itt áll az ügymenet a géppel együtt (persze, hogy a munka legnagyobb dandárjában ez is...  :(  )

 

Üdv Lackó 

Előzmény: Lackó_9 (133511)