Lackó_9
2017.02.15
|
|
0 0
133566
|
Sziasztok
Tegnap bejelentettem a hibát a LIDL ügyfélszolgálatán. Egy végtelenül kedves és segítőkész hölgy vette fel a hibabejelentőt, amit továbbított is a szervíz felé. Próbáltunk egy olyan megoldást, hogy átkéretni egy másik üzletből egy készüléket egy általam megadottba, de már nem talált sehol aktív készletet, így marad a szerviz. Javasolta, hogy vigyem vissza és beszámítják más termékbe vagy visszaadja az árát, de akkor gép nélkül maradok és vehetek máshol másmilyet, amire most nem sok időm van, inkább megvárom ezt a cserefolyamatot.
A szerviz ma reggel már hívott is, hogy holnap küldi a futárt munkaidőben és a hibaleírást olvasva cserélik a komplett készüléket, nem vacakolnak a javítással, bár ez majd kiderül. A fickó is azt gyanítja, hogy a meghajtó tengely lesz a ferde és azért játssza le a szalagot magáról, ráadásul a rossz irányba.
Most itt áll az ügymenet a géppel együtt (persze, hogy a munka legnagyobb dandárjában ez is... :( )
Üdv Lackó |
Előzmény: Lackó_9 (133511)
|
|