Carina_S Creative Commons License 2017.01.29 0 0 35190

Tudod ami máshogy épült meg, az még csak hagyján, mert ott még várható később a folytatás és a befejezés; de ami sehogy sem épült meg, mint az M4-es Szolnok -- Debreceni szakasza, vagy a hozzá kapcsolódó M42 Püspökladány -- Biharkeresztesi nyomvonala, és ahol már sokadjára is csak ígérgetnek, az már tényleg reménytelen eset!!!!

 

Arról az M4-es "tervezetről", amit mash69 linkelt be a (35179)-ben (http://iho.hu/hir/m4-es-autout-epul-a-masik-iranybol-is-161120), arról egyértelműen látszik, ha megnyitod a linket, hogy az egész tervezet egy összevissza kotyvalék, mert az érintett útszakasz egy része 2×2, más része 2×1, megint újabb része megint 2×2 sávos lesz, egymással váltakozva... . Akkor ha az egyik szakasz ilyen lesz, a másik meg csak amolyan, akkor ott hamarosan gond lesz az átbocsátóképességgel!!! Egy normális autóút vagy autópálya végig 2×2 sávos!!! Ahol beszűkítik 2×1-re a 2×2 sávos áteresztő-keresztmetszetet, ott fel fog torlódni a forgalom!!!

 

"máshogyan" megépített dolgok persze attól még hogy lehet folytatásuk később, attól szintén nincsenek rendjén, mert ezek meg mind-mind valamiféle félmegoldások, pl. olyanok, mint amiről én is írtam a (35170)-ben és a (35172)-ben az M60-as Pécs-Dny.-i elkerülő hiányának egyre égetőbb problémájáról, ill. arról, hogy addig is merre lehet ott továbbjutni Ény.-i irányban Pécs-D.-i lktp. felől a Pécs-Ny.-i lktp.-en kívül eső majdani M60-as út -- 6-os út csomópontig, vagyis a mostani 6-os út -- Kővágószőlősi út útk.-ig, ezzel elkerülve Pécs összes lakott részét.

Erről írta is valaki itt a topikban, hogy borzasztó félmunka az egész, mert a mellékutakra viszi rá a forgalmat [mzdude, (35165)-ös kommentje], mert azok a "sokadrendű" utak "borzalmas" minőségűek, és senkinek sem kívánják az arra történő kerülést, hanem inkább átmennek továbbra is a városon... .

Gondoltam, utánanézek hogy milyenek ezek az alternatív utak az M6-os út Péterpusztai körforgalmú lehajtó csomópontja után. No, fogtam tehát erre magamat, és a Google térképen az útkép-keresővel sorra befotózgattam egy nagy csomó km-szelvényt -- (szúrópróbaszerűen) -- innen-onnan, mindazokról az utakról, amelyek vagy a mostani M60-as út részei, vagy pedig a délnyugati városrész elkerülését lehetővé tévő egyes útszakaszoknak képezik valamelyik szakaszát. A képeket besorszámoztam a (35170)-ben, és ugyanott betettem róluk egy olyan km-szelvényfotó-azonosító áttekintő térképet, amelyen az egyes szelvények sorszámait sorra mindet beírtam az áttekintő térképre. ((Az átnézeti térképemen lévő útállapot-fotó-azonosító sorszámok azok a rózsaszín kockában lévő szürke számok, amik így néznek ki: [2] [4] [4b] [5a] [6] [8] [14] [16] , stb. ... . A sorszámokhoz ugyanott még egy egy sorszámos helyazonosító listát is írtam, hogy a képek fotózási helyeit így még egyértelműbben lehessen beazonosítani. A sorszámok nem számsorrendben állnak, hanem az egyes útszakaszok szerint vannak csoportosítva, kb. az adott útszakaszok valamelyik végigjárási irányának megfelelően.))

A lényeg, hogy az útfotók alapján !biztosan megállapítható!, hogy mindezekből a képekből az derül ki, hogy az M60-as út elkerülőjének alternatívan szóba jöhető folytatása (Péterpuszta -- Pellérd -- Pécs-Ny.-i lktp. -- 6-os út-Kővágószőlősi út útk.-e) az útállapot fotók alapján a Péterpusztai körforg.-csmp.-on keresztül a Pécs-Dny.-i lktp.-i útk.-ig végig elfogadhatóan járható, tehát a túlzott aggodalmak alaptalanok. Mert bárki megnézi azokon a képeken az utak állapotát, azokon mindenki elfogadhatóan sima és eléggé széles és végig 2×1 sávos burkolatú, kb. 7,5-8,0 m szélességű összekötő utakat láthat.

Előzmény: dimelo (35188)