Joejoe1974 Creative Commons License 2017.01.22 0 0 4018

Dehogyis,inkább eltörtek a fogaskerék "küllői" minthogy kijöjjön a tengely.Dörzshegesztés elve alapján összegyógyultak,gondolom ha ki is jön akkor se maradt volna ép.De nem is éri meg kinlódni vele,találtam bontott tengelyt és fogaskereket egy ezresért,plusz ezer a posta.A blokknak más baja nincs,újak a csapágyak,a főtengely jó,lehet összerakni.Volt egy dolog amin agyaltam egy sort. Az MBX hatsebességes váltója egyben passzol ebbe a blokkba,és akkor nem ötös lenne a váltó. De most álljon össze a motor,működjön,bizonyítson,aztán majd ráérek variálni ha akarok. Érdekes módon ezeknek az MB és MT blokkoknak a membránja egyoldalas,kétnyelves. Neten láttam hogy kapható Malossi membrán,ami már 4 nyelves. Tegnap voltam bontós haveromnál,kinéztem a polcon egy hasonló forma membrán CAGIVA feliratú beöntéssel,elhoztam 1500-ért valamire csak jó lesz jelszóval :) Hazaérek és megdöbbentem.Egy az egyben passzol a Honda hengerbe!Annyira hogy még a négy csavar furata is ugyanott van,a külső méretek is mm-re egyformák. Csak míg a Honda membrán két acélnyelves,addig ez meg négy karbonnyeles,és van benne áramlásterelő betét is.

Előzmény: MECSI (4016)