Armogur Creative Commons License 2017.01.18 0 0 498

Köszi az infókat!

Én árajánlatot kaptam tőlük, de telefonon még nem beszéltünk.

Egyetértek, elsőre az jött le, hogy túl sok a marketing, a reklám, úgy látszik, ebbe jobban megéri befektetni, mint fékpadba.

A profi és a drágaság azért nem zárja ki egymást, csak ha drága valami, az lehet, hogy csak parasztvakítás, nem biztos, hogy valóban profi is.

Már nem tudom, melyik cég volt, de volt aki valamilyen gyorsulásmérővel mérte a teljesítményt menetpróbán. Ez is több, mint a semmi, összehasonlító mérés. Én is tervezem, hogy beszerzek valami jó műszert, mert azért nem szeretném túlzásba vinni a fékpadi méréseket a kocsimon. Egyrészt drága, másrészt nem tesz jót a motornak.

Ahogy a videókból kivettem, úgy működhet a srácnál a dolog, hogy menetpróbát csinálnak, és ez alapján korrigál még esetleg, hogy legyen alul erősebb, vagy legyen pörgősebb a motor, érzésre megy ez szerintem.

Ha az a célom, hogy a lehető legoptimálisabb beállítást hozzam ki a kocsimból, tehát hogy ha nem nyomom neki, akkor legyen takarékosabb, ha lepadlózom, akkor meg hozza ki a lehető legtöbbet a gépből, akkor ez így eléggé reménytelen.

 

Előzmény: Nemui-Kuma (497)