Loather Creative Commons License 2017.01.15 -1 0 topiknyitó

 

December elején rendeltem az EURONICS-tól egy Sagemcom D1110-es vezeték nélküli telefont 3999 Ft-ért, akciós ingyenes házhoz szállítással. Az még hagyján, hogy kilenc napot vártam, amíg végre kegyeskedtek kiküldeni a terméket, de ráadásul egy szépséghibás vackot küldtek, aminek a kijelző részének bal sarkában, teljes hosszában egy vágás-karcolás látható. Elég feltűnő és zavaró a dolog. Írtam az EURONICS Ügyfélszolgálatának, ahol először is egy csatolt fényképet kértek e-mailben a hibáról. Sajnos, nekem nincs okos telefonom, sem olyan kütyüm, amivel ezt megtehetném, ezért személyes bemutatót kértem. Erre az EURONICS nem átallott 300 Ft (!!!!!!) kártérítést vagy mit felajánlani, amennyiben elküldöm nekik a számlaszámomat. Megkérdeztem, hogy az mire elég, 300 Ft-ért ki javítja ki a hibát, amire az volt a válasz, hogy szépséghibás terméket NEM cserélnek, csak műszaki hibásat. Egy bizonyos kormányrendeletre hivatkoztak (151/2003, 7§).

Egy újabb e-mailben megkérdeztem, hogy milyen jogon küldenek nekem a pénzemért - nekem 4000 Ft is sok - szépséghibás vackot, mikor én egy teljesen új, hibátlan készüléket rendeltem, melyik kormányrendelet alapján küldték ki és én melyik kormányrendelet alapján vagyok köteles egy zavaróan szépséghibás terméket elfogadni? Erre már "természetesen" nem jött válasz, az EURONICS letudta a dolgot a maga részéről, ha nem kell nekem a megalázó 300 Ft, ami SEMMIT nem old meg, akkor magamra vessek és tartsam meg a szart, amit küldtek!

Amiatt nem küldtem vissza azonnal a terméket, mert a postaköltség kb. 1000 Ft lenne vagy több, és ez nekem kapásból veszteség, amit azért kellene elszenvednem, mert szerencsétlenségemre a tisztességtelen EURONICS-al üzleteltem.

Valaki illetékes megkérdezhetné tőlük, hogy ezt hogy is gondolták pontosan?!

Az biztos, hogy mindenkit óva intek attól, hogy az EURONICS-től rendeljen bármit is, bármennyire is vonzó az ajánlatuk, mert könnyen így, vagy MÉG ROSSZABBUL járhat!

Aki pedig azon háborog, hogy miért siránkozom 4000 Ft-ért, az küldje el nekem a 4000 Ft-ot, mert nekem nagyon jól jönne.

UPDATE: Mivel több e-mailt is küldtem, még, nemrégen ez a válasz érkezett:

"Tájékoztatjuk, hogy az írásos megkeresésekre ügyfélszolgálatunknak a törvényileg meghatározott 30 nap áll rendelkezésére.

A termék cseréjét a Vöröskő Kft. nem tudja teljesíteni, hiszen Ön aláírta, hogy a terméket sérülésmentesen vette át a szállításkor biztosított fuvarlevelen. 

Így a fentiek alapján panaszát lezártnak tekintjük!"

 

Nos, a CSOMAGOLÁST  kell sérülésmentesen átvenni, nem a terméket! Ki az, aki ollóval a kezében félóráig bontogat egy csomagot és átnéz minden egyes darabot a türelmetlen futár előtt, aki gyakran fel sem jön az emeletre, nekünk kell lemenni a kapuba hozzá?

Jelenleg a Fogyasztóvédelem válaszát várom. Amennyiben nekik adnak igazat, akkor még inkább óva intek mindenkit, hogy a csaló és tisztességtelen EURONICS-től rendeljen bármit is!

 

Ha akkor tudok fényképet küldeni a hibáról, kicserélték volna?