Veo1 Creative Commons License 2017.01.08 0 0 150

Sziasztok!

Ha már az a post neve, hogy Hová ne? Akkor én is tennék egy javaslatot: Hungária étterem Hévíz, Széchenyi u. 17.

web:http://www.hungariaetterem.eoldal.hu/

Előzmény:

Ennél az étteremnél van kiszállítás, amit mi relatíve sűrűn igénybe is vettünk. Az elején nem volt semmi gond. Ár-érték arányában teljesen korrekt volt. DE.... Egyre hosszabbak lettek a kiszállítási idők (értsd min 1-1.5 óra), majd rendszeresen nem azt hozták ki amit rendeltünk vagy eléggé oda volt égetve/kérdéses alapanyag volt benne. (haj, érezhetően nem rendesen átfőzött zöldség, hús). Éhesek voltunk, sokat vártunk nem volt kedvünk ezen veszekedni. Majd a sokadik ilyen eset után a pizzafutárnak mondtam, hogy fizetés előtt szeretném megnézni, mert rendszeresen nem jót hoznak ki. Teljesen ki volt akadva, hogy ilyen náluk nincs. Mondtam de és megnézem..... Onnantól kezdve lassan, de általában azt hozták amit akartunk és ahogy az étlapon szerepelt (általában...).

Viszont a pohár most telt be, miután több mint két órát vártunk a 4 pizzára és csak azután kegyeskedtek kihozni, miután betelefonáltam. A hölgy aki felvette a telefont mondta, hogy most a menük kiszállítása van, de hamarosan viszik. Mondtam, hogy a 10 percen belül ideér, akkor még átveszem. Mondta ok. Valami lótifuti befutott 15 perccel később. Át akartam venni, de amikor fizettem volna a 3990 forintot egy 5000-ressel, akkor mondta a srác, hogy nem tud visszaadni. Mondtam jó, akkor most már tényleg nem veszem át. (Szerintem teljesen jogosan, ha már több mint két órát vártam és le akar venni még egy 1000res borravalóval....) Akkor meg elkezdett üvöltözni, hogy mekkora sóher Ge*i vagyok, meg menjek a Ku*va anyámba és hogy legközelebb nehogy merjek innen rendelni.

Ezután felhívtam az éttermet, hogy panaszt tegyek. Az a pizzafutár vette fel a telefont, aki általában ki szokta hozni. A legnagyobb meglepetésemre még én voltam a hibás, hogy én értettem mindent félre. (jobban mondva a barátnőm, mert ő rendelt.) Ha ez így is van, akkor sem gondolnám, hogy egy étterem aki a vendégekből él, megengedheti ezt a stílust és még annyi sem volt bennük,hogy annyit mondjon: elnézést..... Csak hajtogatta, hogy nem ezt beszéltük meg telefonon, amit azzal zárt le, hogy akkor ő most mit csináljon...visszavigye.... Mondtam, hogy köszönöm nem, inkább többet innen nem rendelek.

Rendelés ideje: 11:15-20,

"Tortúra" vége és két törzsvendég elvesztésének ideje: 13:47

Végső gondolatok: Én úgy tudom, hogy a vendégnek mindig igaza van, bár ebben nem hiszek és hülyeségnek tartom, de ha annyit mondtak volna, hogy "elnézést a félreértéséért és azonnal intézkedünk" (mint minden normális helyen), akkor nem lett volna semmi gond. Megköszöntem volna a tájékoztatást, a pizzafutár megkapta volna (mindennek ellenére) a 10% borravalót és mindenki jól járt volna. Ezek után én senkinek nem ajánlom ezt az éttermet!