Zugmodell Creative Commons License 2016.11.30 0 0 40218

Gábor! A Zeuke-BTTB-Tillig már eleget szenvedett bekebelezéstől, privatizálástól, tulajdonos, és helyváltoztatástól. Ha az ölembe hullana a Tillig teljes gyártási joga műhelyestül, mindenestül, ott lenne vége az egész európai TT-zésnek... Nem azért, mert nem kedvelem a gyártót, és eltökélt szándékom volna, hogy felszámoljam (mert nem így van) hanem azért, mert halvány lila gőzöm sincs arról, mik a német vasútmodellezők igényei. A német vasútról annyit tudok, amennyit a modellkatalógusban látok, a magyar szemlélettel sajnos pedig az a helyzet, hogy ha felröppenteném, hogy legyártom a 424-es Bivalyt 100 példányban, mindenki örvendezne, hogy juhéé, végre lesz magyar gőzös TT-ben, de akármelyik másik méretarányban is, ami tényleg csőmagyar, és nem csak átfestett valami, aztán amikor meglátnák az árát, mintha falnak mentek volna fordulnának sarkon és vonulnának ki a modellboltból egy-két nagyon fanatikust kivéve, rajtam meg ott maradna 95 darab doboz új modell, ami senkinek sem kell, mert (hasamra ütök) kéthavi fizetésbe kerül az analóg, ha digitális, akkor meg még többe. Szóval, hogy a kérdésre is válaszoljak: Nem változtatnám meg a nevét a Tillignek, de a Roconak, Pikonak sem.

Előzmény: MTTP (40215)