ugyörgy
2016.11.18
|
|
0 0
30506
|
Szia.
Igen, ezeken a legtöbbünk már túl van.
Óra burkolat: ahogy Landsmann kollega írta, ferdén fölfelé és magad felé. Ekkor már látszik a középkonzol két fölső csavarja. Rádiót vedd ki, a speciális L alakú (vagy hasonló) kivevőszerszámmal. Rádiótartó doboz csavarjai kijönnek ezután. Szivargyújtóról a vezetéket húzd le, anyát tekerd le és vedd ki az egészet. Tekerd ki a középkonzol maradék csavarjait, vedd le a levegő keringetés tolóka gombját és a három tekerő gombot. Valamelyik (talán a venti) nem szélső állásban, hanem talán kettes állásban jön ki. Ezután a középkonzolt bátran tépd le.
Kétezres fordulat ok, az ECU bedúsít, pár km és gázpedál állás változás után beáll a normális alapjárat/üresjárat.
És igen, a hangszórókat is cseréltem(tük) az elsőnél kicsit trükkös csavarhúzó kell a kiszedéshez, mert nehéz hozzáférni a csavarhoz. |
Előzmény: ifjattila (30502)
|
|