ugyörgy Creative Commons License 2016.11.18 0 0 30506

Szia.

Igen, ezeken a legtöbbünk már túl van.

Óra burkolat: ahogy Landsmann kollega írta, ferdén fölfelé és magad felé. Ekkor már látszik a középkonzol két fölső csavarja. Rádiót vedd ki, a speciális L alakú (vagy hasonló) kivevőszerszámmal. Rádiótartó doboz csavarjai kijönnek ezután. Szivargyújtóról a vezetéket húzd le, anyát tekerd le és vedd ki az egészet. Tekerd ki a középkonzol maradék csavarjait, vedd le a levegő keringetés tolóka gombját és a három tekerő gombot. Valamelyik (talán a venti) nem szélső állásban, hanem talán kettes állásban jön ki. Ezután a középkonzolt bátran tépd le.

Kétezres fordulat ok, az ECU bedúsít, pár km és gázpedál állás változás után beáll a normális alapjárat/üresjárat.

És igen, a hangszórókat is cseréltem(tük) az elsőnél kicsit trükkös csavarhúzó kell a kiszedéshez, mert nehéz hozzáférni a csavarhoz.

Előzmény: ifjattila (30502)