ügyesen tudod forgatni a köpönyeged...
onnan indultunk ki, hogy gyorsít-lassítva többet fogyaszt az autó mint állandó sebességgel.
hoztam forrást, hogy ez nem igaz
erre most azon hisztizel, hogy csak keveset tud spórolni.
nem az volt a kérdés, hogy keveset vagy sokat spórol a pulse&glide, hanem az, hogy mikor fogyaszt kevesebbet a kocsi.
az most irreleváns, hogy 1 decivel vagy 1 literrel.
egyébként saját tapasztalatom szerint közel 1 literrel csökkent a fogyasztás már attól, hogy rászoktam, hogy ahol lehet gurítom a kocsit.
Semmi p&g, csupán ahol régebben tartottam a sebességet, majd motorfék+fék viszonylag rövid úton, helyette ott üresben gurulok a lehető leghosszabb úton.
FŐleg ismert utakon lehet belőle profitálni, azon a 70km-es szakaszon pl. ahol heti 2-3 kört megyek, már tudom, hogy van ahol olyan 1-2 km-es enyhe lejtő van, ahol üresben 100-ról csak 97-re lassulok le, közben a pillanatnyi fogyasztás 1 litert mutat, míg ha itt tartom a fordulatot 5.-ben gázzal, akkor 5 litert.