Törölt nick Creative Commons License 2016.11.09 -2 2 58249

147-esen is megcsinálták Fábiánsebestyénnél. Drága pénzen elbontották az állomást 27 km-es állomásköz maradt, ráadásul többe került felszedni az állomást, mint személyzet nélkülivé alakítani.

 

De hát az AEGV, ami mindent visz 1958-ra teljes felújítás egy szakaszon, teljes dízelesítéssel, majd 1960-ben nekiállnak felszedni, kezdve a legkihasználtabb szakasszal, ahol mind személy mint teherforgalom óriási volt.

Állomásírtást még a koncepció propagandájában is megpróbálják eladni úgy, hogy az jó, persze meg nem indokolják ,de említik a filmhíradó részletben, hogy az áltagos 7 km-es állomásközt majd dullájára  emelték sok állomás megszüntetésével, persze azt nem említik ,hogy ez mitől jó, a 2008-2009-es irtás sem igazolta ezt, nagyobb állomásköz, nehezebb pályafenntartás, mert nincs hová félreállni, a volt rakodó tele cukorrépával ( Fábiánsebestyén), de nincs rakodóvágány, így teherautóval kell elvinni Szentesre stb. Menetrendnél se lehetne már semmi utasbarátot csinálni, mert nincs hol keresztezni. Spórlás meg nincs vele szinte semmi, a személyzetet meg lehet felszedés nélkül is spórolni.

Előzmény: M63 010 (58245)