Spinosa Creative Commons License 2016.11.07 0 0 50193

Kedves Gyömbérke! 

 

 Nem is olyan régen még pont az ellenkezőjét állítottad, mint amit most írtál ebben a hozzászólásodban. 

Nem is volt olyan régen, amikor "kivont karddal" védelmezted Dr. Vellai kísérletét és azt állítottad, hogy ő és a cég kutatói is egyértelműen bizonyítani tudják hogy a Vitality növeli az emberi sejtek élettartamát. 

 

Idézet a honlapotokról. 

 

" A Nu Skin® egy olyan tudományt fejlesztett ki, amely  az öregedés tüneteinek kezelésén túlmutatva annak kiváltó forrását veszi célba( na ne már, sikerült megtalálni a fiatalság forrását? Két Nobel-díjat neki). Ez az innovatív megközelítés sokéves, egyedülálló bőr- és táplálkozástudományi kutatás és a vezető tudományos kutatókkal történő együttműködés eredménye. Az egészség és szépségipart olyan termékekkel forradalmasítjuk, melyek átfogó öregedés elleni megoldásokat kínálnak. (marketing halandzsa, jól hangzik, de nincs jelentése)

 

 

Az ageLOC® tudomány

Kora kezd nyomot hagyni külsején?(ezzel mindenki így van) Tartsa kordában a Nu Skin® és az ageLOC® segítségével! A Nu Skin® vezető kutatókkal  együttműködve kifejlesztette a ageLOC® tudományt, ezt a forradalmi megközelítést, mely képes megváltozatni öregedésünk mikéntjét (Ez már a 3. Nobel-díjat is kiérdemli). Az öregedéstudomány ilyetén egyedi és szabadalmazott megközelítése az korral kapcsolatos főindikátorokon vagy - ahogy a Nu Skin® elnevezte - „arSuperMarkereken” alapul.(jól hangzik, de nem jelent semmit) A Nu Skin® exkluzív ageLOC® tudománya ezeket az arSuperMarkereket célozza meg, melyek az öregedést jelentősen befolyásoló tényezők.(Mondok valamit, de én se tudom mit jelent tipikus esete)

 

Az ageLOC® tudományon keresztül a Nu Skin® beazonosított az öregedő külsőre hatással bíró géneket(ezzel nincsenek egyedül). Ezek a funkcionális géncsoportok az arSuperMarkerek. (marketing maszlag a köbön)  Az ageLOC® tudomány harmonizálja ezen arSuperMarkerek fiatalkori tevékenységi mintáját,s ezt a tudományt a Nu Skin® termékek megalkotási folyamata során is alkalmazza. (ez a csinálunk valamit, amitől ideiglenesen fiatalabbnak tűnik  ugyanúgy, mint a többi arckrémtől)

The ageLOC® lehetőség

A számítások szerint 2030-ra a hatvan év felettiek száma világszerte meghaladja az egymilliárdot. 2015-re az öregedésgátlás iparág várható növekedési üteme az Egyesült Államokban 76%, Európában 73%, Japánban 72% és az Ázsia-csendes-óceáni térségben 82%.

 

A fejlett piacokon megjelenő idősödő vásárlók számának növekedése kiváló marketing lehetőséget rejt az öregedésgátlás iparágban jelenlévők számára. Az öregedési folyamatot enyhítő vagy akár visszájára fordító termékek iránt fokozottan nő az igény. (na még egyszer fiatalít, ezt kell mondani)A piaci növekedési potenciál várhatóan nem egy üstököshöz hasonló utat jár majd be: hosszú ideig van és lesz jelen.

 

A Nu Skin® erre a globális megatrendre építve mutatja be az ageLOC®-ot. Az ageLOC® igen hatásos eszközt kínál a Nu Skin® üzletépítőknek, akik folyamatosan profitálnak a lényeges társadalmi és gazdasági trendekből, beleértve a növekvő elöregedő népességet is. Emellett a gazdasági helyzet kedvező környezetet teremt a Nu Skin® közvetlen értékesítési üzleti modelljének, mivel a Nu Skin® vonzó lehetőséget kínál mindazok számára, akiknek a mai kíméletlen gazdasági környezetben jövedelem-kiegészítésre vagy új jövedelemforrásra van szükségük.

 

 

Előzmény: Törölt nick (50191)