eMPet Creative Commons License 2016.10.25 0 0 389

Valószínű, hogy én is a 2. csoportba tartozom, sokat el tudok pöcsölni a menetrenddel, csatlakozásokkal, ki- és beállásokkal. Arra, hogy (grafikusan) szépen megáll, nyit-csöng-csuk nem vagyok kíváncsi, csak feleslegesen lassítja a rendszert. Ugyan így nem érdekel a füstölgő kémény és idegbeteg marha sem.

 

Megálltam a 3.86-nál, a későbbi verziók kábé 22 fokos grafikája nem érdekel, ugyanígy a vágányutas túlbonyolított rendszer sem.

Egy nagy saját pályán van két nagy plusz két kis országom, átlóban 400 km. Elég ennek a menetrendjét összehangolni. :-)

Előszeretettel szüntetgetek meg vonalakat és racionalizálok hálózatot idegen pályákon, melyeket a netről szedem. Inkább itt, mint a valóságban...

 

Egyedül a most használt verzióm "ütemes lejárása" bosszant, lehet, hogy meg kellene vennem és ellennék az életem végéig vele. :-)

 

 

A kérdéses cikkrészletből én is hasonlókat szedtem ki, a faccebúkkos részét nem értem teljesen (kissé ellentmondásos), de gondolom, hogy az a baja, hogy több a fórum, mint az olvasó-hozzászóló.

 

 

 

Azt kell mondanom, hogy a Bahn egy kicsit „majomkaja” lett. Korábbna kté előnye volt a BAHN-nak: egyrészt jó grafikája volt, másrészt lehetett menetrend szerinti forgalmat generálni.

Napjainkban a grafika nem a non plus ultra (minta a Doom). Azok, akik szép tömegközlekedés-szimulátort szeretnének ott van nekik az OMSI, vagy egyéb újabb szimulátorok.

A sok opció elrettentik azokat, akik csak simán vezetni szeretnének, mert vagy lusták, vagy egyszerűen nem érdekli őket.

 

Tehát két célcsoport van:

1., Egyszerű vezetők, jobb grafikát szeretnének, de erre van más szoftver.

2., A menetrend-mániákusok: akik kihasználják a funkciókat, mint a 4.0-ban, de ezek a funkciók csak még komplikáltabbak lesznek.

 

Mi vezet arra embereket, hogy a fórum helyett csak a Facebookot használják, miért nem csinál senki közülük saját F-oldalt?