Stetten Creative Commons License 2016.10.23 0 0 23190

magas presztízs: egyszerűen nem működik a nagyobb modellek eladása 6 henger, vagy annál nagyobb motorokkal

Nem müködik? Minden második A8-ban hat hengeres motor van... valahogy így lehet az A6-nál is, söt, jut az A4-be is hat henegr, bár ott már a 4 hengeres 2.0 TDI a domináns. Ez a vásárlók kívánsága, tehát a vevök valahogy nem ragaszkodnak a V8-hoz. Nagy autók esetében hat henger alá nem nagyon mehetnek a fizika törvényei miatt, de a 8 hengert simán eldobhatják.

 

a mostani 8 hengeres dízelnek amúgy már zajlik a továbbfejlesztése, csak tudjál róla..

Úgy látszik Te többet tudsz mint a gyár:  (Amúgy örülnék ha igazad lenne, de szkeptikus vagyok)

 

"Ahogy arról az elmúlt hónapok hírei szóltak, a dízelbotrány után a Volkswagen-csoport a villanymotorok fejlesztésére fog koncentrálni a jövőben, ezért eshet áldozatul a konszern legnagyobb személyautókba szerelt dízelmotorja is. A gyári kommunikáció szerint hatalmas költségei vannak egy ekkora motor fejlesztésének, amit inkább a villanymotoros hajtásláncok és az akkumulátorcsomagok fejlesztésére fognak fordítani. Ráadásul ezek a nagy belsőégésű motorok negatívan hatnak a teljes modellpalettára szóló, szigorodó emissziós értékek betartására is.

 

Bentley: ez is VW konszern, nem értem miért írod, amit írsz. 

Mert csak a tulaja a VW, de teljesen más a cég profilja és vevököre mint a VW csoport 4 tagjának. Igen, egy Bentely-ben vagy egy Lamborghiniben sosem lesz 1.6 TDI motor... Azért mert egy a tulaj nem lehet összemosni az összes márkát. Ugye nem mondjuk hogy a Skoda az tulajdonképpen Audi, vagy mondhatnánk Lamborghinit is, hiszen mindkét márkának a VW a tulajdonosa.

 

Előzmény: skt15 (23189)