Ha ebben is követjük a nyugati trendeket, akkor 10-20 éven belül lesz rá pénz is és pálya is. 15 évvel ezelőtt, mikor elkezdtem az iparvasutakkal foglalkozni, nem gondoltam volna, hogy 2016-ra megmenekül az összes ipari Bobó, Dácsia és Gokart, ma mindegyiknek van munkája. Már a kabai Dácsiákat és a diósgyőri Bobókat is előszedték.
A Vasúttörténeti Parkban 5 db A21-es van.
A felcsúti kisvasút és Kemence egyébként pont az a kategória, amit írtál.
Annak is örülhetünk, hogy a Vasúttörténeti Park nem lett az enyészeté.
Egyébként szerintem sokkal jobb az a fajta járműmentés, amit a Nohab-GM alapítvány végez, nekik nem kell költeniük pályára, és elég gyakran tudnak különvonatokat szervezni.
Pont az A23-as az a kategória, ami nagy ahhoz, hogy magánszemélyek megvegyék, viszont kis teljesítményű és elavult ahhoz, hogy cégek üzemeltessék. Folyamatosan próbálom naprakészen tartani az adatbázisomat, jelenleg tudomásom szerint kb 30 darab M31-es létezik az országban és ebből kb 15-nek van rendes munkája.