rferi: Egyáltalán nem haragszom, nem is titkolom, hogy teljesen kezdő vagyok e téren. Doboz bevonási technikákat kerestem, így akadtam rá Sage Reynolds videóira a yutubeon, a találatok közötti sokadik oldalon a "szürke masszában". A binders board magyar megfelelőjét keresve véletlenül akadtam a fórumra. Úgy láttam a dobozkészítés nem napi téma, nem is találtam amit kerestem.
GPF: Köszönöm ismételten, a válaszok nagyon hasznosak. Gyűjtöm a dobozokat. Formára vágott nyomtatótoner dobozban tartok szerszámokat lassan 10 éve. Számítógép alaplapos, illetve ehhez hasonló formájúakban szerszámokat, alkatrészeket rendszerezetten, biztonságosan és kis helyigénnyel. Ezek félig kompromisszumos megoldások, mert mindig egy kicsit másmilyen doboz lenne az igazi, mint ami rendelkezésre áll. Felmerült, hogy kényes ruhadarabok tárolására is dobozt használnék (mennyiségről van szó, lenne mit beleraknom). A kartondoboz (szekrényen belül is) mechanikailag védi, nem porosodik, nem megy bele a moly, szellőzik. Ez viszonylag az olcsóbb megoldások közé tartozik. Általános rendszerező dobozokra is szükségem lenne. Legjobb az a méret (és stílus), ami az adott lakásba, bútorzathoz illik.
Megpróbálkoztam gyártatással. Kb. 10 kimondott hullámpapír doboz gyártással foglalkozó cégtől kértem ajánlatot. Visszautasítások sorozata: túl nagy, nem tudnak erős anyagból készíteni, 50db alatt nem vállalják, 5000 ft / db áron vállalják vagy nem úgy kelt fel a nap. Már azon gondolkodtam, hogy megveszem a táblákat és elkészítem saját kezűleg. Csak olyan beszerzési forrást találtam, ahol személyesen lehet átvenni. 200km-ről nem éri meg elmennem érte és nem is tudnám elhozni egészben, mert nagy. Bár ez a dolog még nincs teljesen kivesézve, de leginkább maradt a kész doboz, ha be lehet vonni.