Leszedő házilag: Igazi bőr derékszíj, békebeli, pl régi katonai derékszíj, és partvisnyél.
Egyébként egy csomó motorról evvel sem jön le a szűrő, olyankor elkezd összeroppanni, de forogni azt nem.
Mielőtt ottmarad egy csonk és cseszhetem, ilynekor átütöm csavarhúzóval.( nagyon vigyázva, a tuloldalt mibe szalad a hegye...)
A teljes testet felnyársalt erőkar kalapácsal hirtelen megütve már azért megindítja.
Nulladikra meg tényleg kesztyű vagy csiszolóvászon, csomó motorról röhögöve lejön minden nélkül.
Általában langyosan a legkönnyebb, meg úgy nem is égeted magad összes a forró olajjal, mert a csavarhúzós malacolő mutatványnál folyik égbe világba minden.
A bolti olcsó (párezer ft) leszedők mind egy kiló xar, egyszerhasználatos, és amit leszed, azt lekapom kézzel is, de ha nem, szíjjal biztosan.
Meghúzásra csak a csiszolóvásznat használd maximum, de a legtöbb motoron elég kézzel, erősen.(igazábol mindenhol elég volna, de a gyárak küszködnek némi kihívással tömítés ügyileg, a 25éven át porszáraz mortorok, az már sosem jön vissza)
Ha valamit olajügyben vissza kell sírni, az nem a zsiguli, hanem a bmw papírszőrős rendszere, ahol le sem kell hajolni, fent a szűrőfedél kiteker egy darab villáskulccsal, szűrő ki egy rongyra, új betét be, fedél vissza, érzéssel meghúz.