Végül csak visszatértünk oda, h a repülőgépet, meg a hajót fölösleges volt témába hozni, hisz egyáltalán nem biztos, h azonos anyagot használnak, de irreleváns is, hisz itt autók fényszórójáról beszélgettünk.
Egy a lényeg, felületvédelem nélkül bizony nem marad hosszú életű a lámpa búrája. Legyen az a védelem lakk, vmi ismeretlen eredetű gyári kemény bevonat, vagy akár csak sima autófólia. Ezek védik a külső behatások ellen, ha ez nincs, gyorsan sárgává változik, rosszabb esetben berepedezik.
És ugye, mint linkelte is itt egy kollega több alkalommal is, a lámpa búrájának rendbetétele még kevés ahhoz, h jó is legyen, hisz egy tükrös felületű foncsor nélkül sokat nem ér az a lámpa.
Egy pozitívum azért van a történetben, h igaz h legtöbb esetben csak szétvágással, de szépen lehet őket javítani, beépített állapotban pedig ebből semmi sem látszik jó esetben, csak az, h a delikvens lát is a sötétben.
Lehet nem annyira, mint egy Mazda 6- xenonjával, de sokkal jobban, mint egy 10 éves A6 gyári, elöregedett lámpájával.