Stetten Creative Commons License 2016.10.04 0 0 22946

A németeknél nem tudom mi a helyzet, de Ausztriában nagyon szigorúan veszik a használtautó garanciát. Szóval az átbaszóshow nemzetiségtöl függetlenül nem müködik. Ez odáig fajult hogy öreg 10+ éves autókat inkább nem számolnak be, mert nem merik/tudják vállalni rá a garanciát. A drága javítási költségek miatt már egy kisebb javítás is bukóba vagy nullásba teheti az eladást. A mi esetünkben pont így járt a kereskedö. Egy Centet nem engedett az árból mivel keveset futott autórol volt szó. Próbaúton kiderült hogy nem müködött az ülésfütés. A szerzödés kötéskor szóltam hogy azt lesz szives megjavíttatni. Egyböl bepróbálkozott hogy ad 250€-t és írjuk bele a szerzödésbe hogy az ülésfütés hibás, és egyedi megegyezés alapján nem köteles megjavíttatni. Mivel a vételárnál ö sem volt hajlanó alkudni, így én sem voltam hajlandó alkudni. Utóbb kiderült hogy az ülésfütés csak üléshuzattal együtt rendelhetö, 4-6 hetet kell várni rá, és 650€-ba kerül. Ehhez jön még hozzá a beszerelés önköltsége. Amikor cserélték az ülésfütést, a szerelöje igen mélyen és hosszan megkarcolta mindkét ajtót. Látszott is rajta hogy friss a karc, de azért bepróbálkozott hogy az már régi. Megmutattam a  festékforgácsokat, onnantól nem volt ellenkezés. Akkor jött hogy lefényezik a két ajtót telibe. Mondtam hogy kösz nem, az autót gyári rétegvastagsággal vettem, (ez a müszaki lapon is fel volt tüntetve) max spotjavításba megyek bele. Ök olyat nem tudnak... Nem baj barátom, akkor elviszem olyan helyre ahol tudnak, te meg majd kifizeted. A szerelöddel meg megbeszéled hogy legközelebb odafigyel arra amit csinál... Az ülésfütésen és a karcoláson kb egy 1000€-t bukott. Nem gondolom hogy egy 3500€-s autón nincs neki 1000€ haszna.

 

Magánszemélytöl meg inkább csak az olcsó (2000-3000€-s kategória) merik megvenni. Egy A64b már a félös kategória.

Előzmény: Tibi (Mr.T) (22943)