Szia,
A te módszered még lehet hogy egyszerűbb, jut eszembe a kuplung levételéhez nem is kell lehúzó, a pofák tengelyének zsírozása nagyon fontos, az is kiszárad van is róla videó.
Berágódik, nem egyszerre repülnek ki a pofák, attól van a surlódó hang induláskor.
6000 km különbséggel lemértem a szíj szélességét 0.22 mm-t kopott ez idő alatt mely nem városi használat volt, külföldi túrák.
A xenon fehérebb fényt ad, de nem olyan szép a vetítési képe, és lehet nem is látok többet, előnye talán a kevesebb fogyasztás, alacsonyabb hőmérséklet a lámpatestben.
A markolatfűtés vezetéke alul van rögtön bebújtatva a műanyag alá, 5-6 e körül volt, a helyzetjelző vezetékére kötöttem , az valahol le van biztosítva, nincs gond vele.
Igen kamera mindhárom, hátul is van , én vagyok a filmügyi biztos a túrákon.
A motort 14.000 km-el vásároltam, most nem néztem, közel a 30 hoz, meghibásodás egy alkalommal volt nagy ijedtség mellett a Fogarason, rázós út volt , enyhe balos, előjel nélkül
elgyengült a motor, alig bírt menni.... kellett 5 perc míg lehiggadtam, település nagyon messze, és ezen a szakaszon egyedül voltam, társaim a rövidebb utat választották.
A motor olyan gyenge volt, hogy nem lehetett az utat folytatni, hirtelen felindulásból előkaptam a csavarhúzót levettem a gyertya deklit, és meg volt a hiba, az egyik pipa lerepült,
lehet az előtt sem volt megfelelően lenyomva..... megkönnyebbülés go tovább.
Mivel ennél a motornál a két dugó együtt jár nem birkózik meg az egy hengeres futással, teljesen elveszti erejét. Más meghibásodás nem volt.
Ennek a motornak, mint tapasztaltad is nagyon csendes a járása, kiegyensúlyozott két + tengellyel, a normál kihajtási zajok talán ezért tűnnek fel néha, mely még így is sokkal szerényebb az olasz típusokkal hasonlítva.