bpi-211 Creative Commons License 2016.09.27 0 1 107184

Lehet számolgatni, de azért vannak itt más szempontok is, amit remélhetőleg figyelembe is vesznek (a mostani felállás alapján úgy tűnik, hogy igen, mert a PKD-k inkább hegyi vonalakra kerültek). A szóló Volvo-k nem valóak hegyi pályára, az NCZ-k egyáltalán nem, de az MFW-k is szenvednek. 11/111, 29, (57/257), 65, 91/291, 128/129, 137, 149, 165, 237, ahol cserélni kéne (ez kb. 45-50 db Citaro), ennyi Volvo nincs is. Oké, az még játszhat, hogy sok Bogáncsos C2 kerül át óbudai területre (nagyjából a flotta fele), meglátjuk ezt meglépik e. A másik, hogy Kelenföld szerintem a sok szóló vonal miatt többet fog kapni. Ami házon belül megeshet, hogy másik garázs adja, 11, 15, 91, meg talán Békás, de a többi szóló vonal Kelenföldről van a legközelebb (persze láttunk már Kőbányás 57-est is :D; lehet most is ilyesmi lesz, hogy pl. csak a magaspadlósokat ők adják). Csuklós nincs olyan sok Óbudán, ott vszeg könnyebb lesz a variálás, 5, 9, 109 Klf, 34/106 Bogáncs, többi Cinkota.

Előzmény: IAtilla (107175)