lvince Creative Commons License 2016.09.23 0 0 2720

Csak egy egyszerű feltöltős kártyát akartam venni 4500 ft értékben számátkéréssel. Az ügyintéző sajnos nem azt az azonosítószámú kártyát adta ki, mint amit az adatbázisba felvitt, én meg nem ellenőriztem a 12 jegyű számot, ami szerződésen szerepel. Ha azt hiszitek, hogy bármilyen erőfeszítést tettek a hibájuk mielőbbi orvoslásában, hát tévedtek. A kártyát nem aktíválták az eltérő azonosító számok miatt, a vételösszeget nem voltak hajlandóak visszafizetni (ki tudja miért), mindössze arra voltak hajlandóak, hogy valamilyen ismeretlen osztályukra eljuttatják a kérést, és ők talán valamikor kijavítják a nyilvántartási számokat, hogy mikor? Hát azt nem tudják. Szóval erre a pénzre már kereszet vetettem, ilyen hozzáállással biztos nem fogják törni magukat. Reklamációt is írtam, de valahogy abban sem hiszem, hogy bármliyen eredménye lesz, gondolom 30 nap múlva kapok valami semmitmondó választ.