Törölt nick Creative Commons License 2016.09.21 0 6 107091

Ez a VT-Arrivánál sincs másképp. Vannak vonalak, mint például 8E, 133E ahová mindkét VT-s garázs (Bogáncs, és Andor) is ad bele. Ha például a 8E-n, vagy a 133E-n lerobban/balesetet szenved egy MHU-s Citaro azt nem fogják NCA-s Conectoval pótolni (Bogáncsos kocsit Bogáncsossal, Andor utcás kocsit Andor utcással pótolnak)

 

Csuklós kiadások szempontjából pozitívum, hogy a BKV-nak nem szokott baja lenni a kiadásokkal, viszont a Volánbusznál annál inkább.  A 139-en rendszeres, hogy a csuklós Volvok helyett szóló MAN-ok futnak. Azon csodálkozom, hogy a BKK még nem vette el a 139-es 6 forgalmiját a Volánbusztól. 

 

Helyzetet leírva, hogy mi a probléma ha rendszertelenül történne a pótlás:

 

Rp-Úp-en van 2 darab tartalék kocsi az egyik 03-32 Központi Tartalék, a másik 08-42 Óbudai Garázstartalék. Lerobban az egyik Kelenföldi FJX-es kocsi, amit a 03-32 megy pótolni. Jelen esetben még ott van a 08-42 Rp-Úp-en, de mi van ha a 30-on, vagy a 122-en, vagy az 5-ön robban le egy Óbudai Volvo!? Ilyenkor lehet küldeni a 08-42-t pótlás gyanánt.

 

 

Tegyük fel, ahogy te szeretnéd, hogy az 5-re elküldtük a 08-42-t FJX-es kocsi helyett, és eztán lerobban egy óbudai Volvo a 30/122-en, akkor oda mit küldesz, ugyanúgy csuklóst pótolod szólóval. Ebben a feltételezett esetben akkor nem az 5-ön, hanem a 30-on nyomorogna az utas. Szóval lényegében evvel a csereberével nem jutunk sehova sem, sőt még nagyobb káosz lenne. 

 

A megoldás az lenne ha az összes Központi Tartalék csuklós kocsi lenne. Így nem lenne probléma a csuklós pótlással, és a véletlenszerű villamospótlásokkal sem. Budán pár vonalat leszámítva a csuklós kocsi minden vonalon elmegy. 

Előzmény: toto92 (107090)