BPO-331 Creative Commons License 2016.09.21 -3 18 107086

Abban van igazad, hogy ugyanahhoz a céghez tartoznak a garázsok, a többiben nincs.

BKV szinten a garázsokat/divízókat és az általuk elvégzett/el nem végzett meneteket, szolgáltatást külön statiszikában vezetik. Telephelyenként.

 

Agyagilag is motiválva vannak a tepephelyek, hogy minél kevesebb menet maradjon ki. Emiatt van az, hogy saját hatáskörben állítanak ki tartalékokat a garázsok. Saját költségre. Ezek felett a telephelyi diszpécserek rendelkeznek. Ezek nem központi tartalékok. Az egy ettől teljesen különálló rendszer. Még a menetirányítás sem rendelkezhet velük. Nincs beleszólása.

 

Értem én, hogy, hogy mint utas, szúrja a szemedet, ha ott áll egy busz, ami mehetne, de nem megy. De nem mehet. Nem az a feladata. Ezt rendszerszinten kell látni és megérteni. Ez egy jól működő és értelmes rendszer.

 

Ha valamit, akkor azt kéne inkább számonkérni, hogy miért nincs több kelenföldes garázstartalék. Vagy, hogy egyáltalán miért robbannak le ilyen sűrűn a kocsik. De mást jelen esetben nem.

Előzmény: toto92 (107077)