NNzsu Creative Commons License 2016.09.15 0 0 109

Kedves Mikkamakka!

 

Elolvastam a hozzászólásodat, és tökéletesen értem, miről írsz!

A Rogersben nagyon furcsa jelenségekről lehet tudni (személye, gyereken keresztül szerzett tapasztalatból tudom)

Amikor a gyerekemet átírattam oda, 2.osztályban, hasonló motivációk alapján

A rogerses tanítóval alig tudtam kommunikálni, háromszor kellett e.mailt írnom, míg egyszer válaszolt.

Mikor bementem beszélgetni, nyilvánvalóvá tette azt, hogy nem tetszik neki az arcom :-( 

A másik tanárnő szimpatikus volt, ezért gondoltam, így első blikkre nem adok, viszem a gyereket.

 

AZT TUDNI KELL, HOGY A ROGERSBE A DEVIÁNS, SÚLYOSAN ANTISZOCIÁLIS, VAGY VISELKEDÉSZUAVAROS GYEREKEK IS BEKERÜLHETNEK, HA "EGYÜTT TUDNAK MŰKÖDNI A SZÜLŐK AZ ISKOLÁVAL"

 

Így is jártunk. Az osztálylétszám 7 fő volt (akkor a rózsaszín szemüvegen keresztül láttam mindent) akik között már volt 3 gyerek, akik nagyon problémásak, agresszívak voltak. 2..osztályosok voltak!!

Ez az idők előrehaladtával derült ki! Jött egy fiú, aki irtózatosan brutális dolgokat művelt és még csak 8-9 éves korú volt!!!: 

A gyerekemet rettenet gúnynévvel illette, az órákon készített papírzászlóra ráírta ezt a nevet és az asztalára tette. A papírzászlót egész nap magánál hordozta, az udvaron, a folyosón, a teremben. Folyamatosan ezen a gúnynéven szólította a gyerekemet.

Kérdezheted: A tanár a tanárok mit tett, mit tettek: válasz: semmit. 

Aztán rendszeresen verekedett, de nagyon brutálisan. Egyik szünetben azt vették észre a gyerekek, hogy a kisfiamon ül és ököllel üti. Máskor rotring ceruzát szurkált a gyerekekbe. 

A tanárok és az iskola azt a módszert választotta, hogy "beszélgetett a fiúval" "megbeszélték, hogy ez nem jó" és az iskolában legfontosabb eszközként használt "Gordon módszert" alkalmazták, ami "az értő figyelem" módszere. Ami ELVILEG NAGYON JÓ, de a rogerses igazgatónő a mintapélda arra, hogy ott hogy alkalmazzák ezt: Mindent meghallgatnak, és bólogatnak, ha valami súlyos konfliktus van, akkor megismétlik folyamatosan, amit te mondasz nekik, visszaismétlik, persze intelligens formában, hogy sajnálom, hogy ez és ez és ez történt... és megvárják, míg te reagálsz.

 

Így történt a fiammal. Konkrétan a gyerek nem kapott semmi sürgős segítséget, viszont  tanár a gúnyolódó fiút végighúzta a lépcsőn, konkrétan a grabancánál fogva. (ezt a gyerekek állítják, de külön külön is elmondták)

 

Ez a történet önmagában is brutális. Szerintem bűnelkövetés. Mindenre azt mondták: hogy "dolgozunk rajta" Ami azt jelentette, hogy kibeszélik nem igazán finoman a gyerekeket és megbeszélik, mi a helyes kommunikáció a szülőkkel.

 

Ezt is személyesen tapasztaltam, ugyanis, ebben az iskolában OKTATJÁK A SZÜLŐKET, A GYEREKKEL VALÓ KAPCSOLAT, A GYEREKNEVELÉSRE.

 

Nekem nagyon tetszett ez az elején. Elmentem egy ilyen több alkalmas meghirdetett körre, amit egy régi anyuka csinált. Gordon módszerről.

 

Nem csak szülők, hanem pedagógusok is részt vettek ezen.

 

Elképesztő, amit az óvodapedagógusok műveltek, de a tanárok is végigröhögték az egészet, sőt volt egy olyan alkalom, amikor teli vizes palackot is dobáltak.

 

Aki a kört tartotta, Gordon instruktor, volt szülő, oktató mondta is, hogy a Rogers iskola egy süllyedő hajó.

 

A szülők, akik a gyerekem csoportjába jártak, összefogtak a tarthatatlan helyzet orvoslására, aminek az lett a következménye, hogy másfél év után elment a tanár és a brutális kisfiú.  A tanár ma nem pedagógusként dolgozik. Ebből is nagyon jól látszik, milyen a tanári kar.

 

Az angol tanárnő egyik nyílt napon őrjöngött a gyerekekre. Olyan dolog miatt, hogy az egyik kisfiú dobolt az asztalon. Viszont a viselkedészavaros gyerekeket hagyták "maguktól rájönni a lényegre" :-(((( 

 

Szörnyű ez az iskola, úgy tudom, hogy A TANDÍJ 100000 FT/HÓNAP. 

 

 

 

 

Előzmény: Mikkamakka666 (76)