Kisvasutakon közlekedő sínautók, csak ipar és magánvasút, kb. 1925-1950 között
Alföldi Czukorgyár Rt. - Sarkad
psz. nélkül – 760 mm – Austro-Daimler, 1924/7517 gysz. – Mtr. próba 1924.IX.24. – selejtezve
Barcza Lajos – Tápiószecső
psz. nélkül – 760 mm – Daimler, 1924/A1035 gysz. – Mtr. próba 1924.XI.12. – eladva 1939.X.
ifj. Békássy István – Nyírád
psz. nélkül – 600 mm – Puch A.G. Graz, 1921/10 426 gysz. – Mtr. próba 1921.X.11. - ?
Blaskovich Endre – Nagykirályhegyespuszta
psz. nélkül – 760 mm – Perth, Wien, 1924/448 gysz. – Mtr. próba 1929.V.2.
Bognár Béla építési vállalkozó
psz. nélkül – 600 mm – Austro-Daimler, 1916/12 689 gysz. – Mtr. próba 1939.I.23.
Bikszádi Általános Faipari Rt. – Bikszád
psz. nélkül – 760 mm - ? – Mtr. próba 1941.IV.5.
Debreceni Városi Erdei Vasút
2 psz. – 950 mm – Ford/saját műhely 1925/229874 gysz. – Mtr. próba 1925.VII.23.
Jeep/saját műhely 1927/64 651 gysz. – Mtr. próba 1927.
Diószegi Gazdasági Cukor és Szeszgyár Rt. – Magyardiószeg
1 psz. – 760 mm – Austro-Daimler/Wiener Neustadt 1929/12 gysz. – Mtr. próba 1930.II.25.
Egri Főkáptalan Jószágkormányzósága – Felsőtárkány
psz. nélkül – 760 mm – Austro-Daimler ?/7521 gysz. – Mtr. próba 1940.V.27.
Erdélyi Erdőipari Rt. – Kommandó
X1 psz. – 760 mm – Austro-Daimler, 1929/21 469 gysz. – Mtr. próba 1941.XI.20. – cseremotor 1929/24 540 gysz.
X2 psz. – 760 mm – Austro-Daimler, 1929/23 580 gysz. – Mtr. próba 1941.XI.20. – cseremotor 1929/24 552 gysz.
Frigyes Albert főherceg jószágkormányzósága – Sátorhely
psz. nélkül – 760 mm – Ford, 1940/A132 532 gysz. – Mtr. próba 1940.III.1.
M4 psz. – 760 mm – Fiat, 1936/? – Mtr. próba 1941.IX.11.
Hercegprímási Uradalmak Esztergom – Süttő
psz. nélkül – 760 mm – Orenstein & Koppel/Csonka Gépgyár, 1928/? – Mtr. próba 1942.XII.16.
Kissebesi Gőzfűrész Rt. – Kissebes
psz. nélkül – 760 mm – Pylmuth,
Mezőgazdasági Ipar Rt. Kaposvári Cukorgyára – Kaposvár
XI psz. – 760 mm – Fiat, ?/603 gysz. cseremotor 1935/10 126 gysz. – Mtr. próba 1935.VI.7.
XII psz. – 760 mm – Nasch motor/saját karosszéria 1927/? – Mtr. próba 1937.VI.15.
XIII psz. – 760 mm – BMW ? – Mtr. próba 1937.VI.16.
Ludnavölgyi Kőszénbánya Vállalat Kft. – Kondó
psz. nélkül – Ford ? – Mtr. próba 1941.X.27.
Magyar Föld Rt. – Sarkad
psz. nélkül – 600/760 mm állítható – Austro-Daimler 1925/8199 gysz. – Mtr. próba 1925.VI.18.
Magyar Királyi Erdőigazgatóság – Miskolc
M1 psz. – 760 mm – Orenstein & Koppel/Márta ? – Mtr. próba 1927.X.18.
M6 psz. – 760 mm – Balatoni Hajózási Rt./Opel vágánygépkocsi 1943/7 gysz. – Mtr. próba 1943.XI.11.
Magyar Királyi Ménesbirtok – Mezőhegyes
I psz. – 760 mm – saját műhely 1927/? – Mtr. próba 1929.VII.16.
II psz. – 760 mm – saját műhely/Méray 1927/? – Mtr. próba 1929.VII.16.
Magyar-Német Ásványolajművek Kft. – Alsólendva
551 psz. – 760 mm – vágánygépkocsi, saját műhely/Klöckner motor 1943/UAH 220 – Mtr. próba 1944.II.4. - Pocsajon
552 psz. – 760 mm – vágánygépkocsi, Humbolt-Deutz 1943/UAH 916 – Mtr. próba 1944.II.4. - Beregböszörményben
Gróf Nádasdy Tamásné uradalma – Vizesfáspuszta
psz. nélkül – 760 mm – saját műhely/Dodge 1942/22 034 motorszám – Mtr. próba 1942.XII.2.
Nagysurányi Cukorgyár és Finomító Rt. - Nagysurány
psz. nélkül – 760 mm – Ges. für. Eisenbahndreisinen, Hamburg, 1924/? – 14 LE – Mtr. próba 1939.VIII.1.
psz. nélkül – 760 mm – Wohanka, Prága, 1922/? – 10 LE – Mtr. próba 1939.VIII.1.
Gróf Pappenheim Siegfried Kőszénbánya – Kiskér
I psz. – 600 mm – Mercedes-Benz, – Mtr. próba 1941.VI.22.
Regina Erdőkitermelő Szövetkezet – Kisilva
psz. nélkül – 760 mm – Östr. Daimler 1928/21 469 gysz. – Mtr. próba 1941.XI.20. – cseremotor 1928/24 540 gysz.
Salgótarjáni Kőszénbánya Rt. – Annavölgy
I psz. – 580 mm – Jarokea, 1930/? – Mtr. próba 1939.XI.6.
II psz. – 580 mm – Black-Dume 1930/? – Mtr. próba 1939.XI.6.
Salgótarjáni Kőszénbánya Rt. – Nagymányok
psz. nélkül – 633 mm – Fiat, 1937/27 093 gysz. – Mtr. próba 1938.V.17.
Salgótarjáni Kőszénbánya Rt. – Zagyvapálfalva
psz. nélkül – 790 mm – Chevrolet, 292 668 gysz. – Mtr. próba 1936.XII.8.
1 psz. – 790 mm – Benz, 14 287 gysz. – Mtr. próba 1939.IV.25. – 1942-ben Bánvölgyi Szénbányának átadva
2 psz. – 790 mm – Fiat, 1937/? – Mtr. próba 1941.VII.24.
3 psz. – 790 mm – Ford, 1933/? – Mtr. próba 1941.I.24.
Gróf Wenckheim József uradalma – Nagyoroszi
psz. nélkül – 600 mm – AEGV műhely 1929/? – Mtr. próba 1929.IV.13. - selejtezve
Gróf Wimpfen Siegfried uradalma – Ercsi
psz. nélkül – 760 mm – Oberursel, 1927/2439 gysz. – 1939.VI. üzemen kívül
Garamvölgyi Cukorgyár Rt. – Oroszka
8 psz. – 760 mm – Skoda, 1933/30 430 gysz. – Mtr. próba 1940.VI.6.
Magyar Királyi Erdőigazgatóság - Felsővisó
1 psz. – 760 mm – Soanor Isdy Corp. de Sots 1926/858 461 gysz. – Mtr. próba 1942.VII.7.
II psz. – 760 mm – Tátra, 1942/? – Mtr. 1943.IX.15. – Ubocskó>Gyertyánliget>Leordina
Magyar Királyi Erdőigazgatóság – Királymező
psz. nélkül – 760 mm – Tátra, 1932/15 541 gysz. – Mtr. próba 1932.VII.3.
2 psz. – 760 mm – Kolben-Danek, Prága 1929/21 461 gysz. – Mtr. próba 1943.VII.30.
Magyar Királyi Erdőigazgatóság – Ungvár
Árpád – 760 mm – saját műhely/Prága, 1943/13 400 gysz. – Mtr. próba 1943.VI.12.
Botond – 760 mm – Tátra, Prága, 1940/15 078 gysz. – Mtr. próba 1940.III.12. – Marosréti vonal
Csaba – 760 mm – saját műhely/Prága, 1941/? – Mtr. próba 1941.X.29. – Sókáti vonal
Huba – 760 mm – Tátra, Prága, 1937/16 698 gysz. – Mtr. próba 1939.XI.8. – Antalóci vonal
Nimród – 760 mm – Perecsenyi műhely/Prága 1942/30 102 gysz. – Mtr. próba 1942.VIII.5. – Turjavölgyi vonal
psz. nélkül – 760 mm – Tátra, Prága, 1932/18 005 gysz. – Mtr. próba 1933.VIII.3. – Turjavölgyi vonal
Latorca Gazdasági és Ipari Rt. – Munkács
S.1. psz. – 760 mm – Chrysler, 1942/? – Mtr. próba 1942.IX.21.
S.2. psz. – 760 mm – Studebaker, 1942/? – Mtr. próba 1942.IX.21.
Szolyva Falepárló Rt. – Szolyva
psz. nélkül – 760 mm – Prága, 1938/8406 gysz. – Mtr. próba 1938.VIII.26.
Szentes és Vidéke Gazdasági Kisvasút Szövetkezet – Nagymágocs
psz. nélkül – 760 mm – Puch, 1942/M 5359 gysz. – Mtr. próba 1949.II.22.
Lomási Erdőipari Rt. – Szováta
psz. nélkül – 760 mm – Chevrolet, 1926/348 571 gysz. – Mtr. próba 1938.IX.30. – Galócás fűrésztelep
Ratosnyai Erdőipar Rt.
psz. nélkül – 760 mm – Oldsmobil, 1941/L 318 gysz. – Mtr. próba 1941.I.11.
Gödemesterházai Uradalmi és Grassi György Erdőiper Rt. – Gyergyóvárhegy
psz. nélkül – 760 mm – Chevrolet
psz. nélkül – 760 mm – Austro-Daimler
La Rosche és Darvas Faipari Rt. – Mezőtelegd
psz. nélkül – 760 mm – Ford – Mtr. próba 1942.XI.25.
psz. nélkül – 760 mm – Chevrolet - Szilágynagyfalu