gorcher Creative Commons License 2016.09.04 -28 22 106706

Valóban dühből írtam és ezt el is ismertem:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=140841671&t=9157561

Amit írtam, az neked szólt. Te személyeskedsz állandóan, velem meg úgy akárkivel, aki nem osztja a véleményed. És ez még most sem esik le...

Az hogy hatósági ellenőrzés közben beszélgettem a többi résztvevővel a hobbimról, meg a fórumról és megkérdezték, hogy ez micsoda, jéé ilyen van, arra előkaptam a telefonom és megmutattam, hogy nézzétek, ez a BKV buszai topik, pont írtam is valamit még idefele jövet, biztos megmozgatja a topikot és írtak rá már valószínűleg egy csomó érdekes dolgot (reméltem). Aztán az egyik hatósági személy elkezdte olvasni amit írtam és utána elolvasta a válaszod. Ő mondta, hogy gyere csak, ezt nézd (a többi kommentárját már nem írom ide, mert akkor tiltást kapnék). Elolvastam és a többi már történelem. Annyira felhúztál, hogy többesszámban írtam, amit. Utána lehiggadva elnézést is kértem, elismerve azt, hogy sok voltam. Nem tőled, mert te sok vagy. És igen, azóta tudom hogy nem a BKV egyik tagját tisztelhetjük benned, bár két betű stimmel a cégedből, ha minden igaz. De ez meg nem érdekel.

A többire: maga Lacus írta le itt (csak nem találom, de emlékszem, hogy akkor írta, amikor 260-as mészárlás volt pár hete, de lehet a fórummotor benyelte), hogy elképzelhető, hogy fognak cserélni ap fordát magasra, mert bőven belefér, egyik másik használt típusra ráférne kisebb kiadási százalék. Erre írtam én akkor a kisVolvókat példának, hogy ugye rájuk gondolt. Mert belőlük nem megy a kiadás. Illetve reggel kimennek, de hamar elhagyják magukat. Ezért kérdeztem, hogy ha már muszáj, akkor járjon inkább beugróban és legyen C2 egész napos fordában. Jól rávilágítottak, hogy ez azért nem így van. Az egy normális reakció volt, a beszélgetés kezdete, amit te lezártál azzal, hogy ha nem tetszik gyere a BKV-hoz tutymákolni.

Ismernek Cinkotán annyira, hogy tudják azt, hogy a legjobb menetmutatókkal rendelkező "garázsomat" védem és mást nem tehetek, mint itt rágom Lacus fülét, hogy ha már muszájból van 200-as még és fel vannak újítva és jó állapotban vannak, menjenek már azok is, mert velük csak javulnak a mutatók, ami kevesebb kötbért jelent a garázsnak stb.

Tényleg, láttam, tapasztaltam, beszéltem nem sofőrrel, hogy az a cinkotai 17-es csapat, még valószínűleg a 435-söket is túléli, mert lett a nyáron költve rájuk, amikor szinte nem is jártak.

Az hogy sok pénz nincs költve a használt buszokra azt egy megértem, kettő értelme se lenne sok, de ennek mi isszuk a levét utasok. Ugyanakkor tudjuk azt is, hogy ez már nem a követendő út a jövőben.

Nem idehánytam, hanem gondoltam beszélgetünk róla. Ha valami jobb állapotú, akkor miért nem az kerül ki utcára olyan kocsik helyett, amik sokkal rosszabb bőrben vannak? Nem kéne itt lenniük, 10 éve nem kéne itt lenniük, de ez van. Adottság, amiből a garázsok kihozzák a legtöbbet. (A menetrendek tarthatatlanságai meg itt offtopik volt).

És először nem leugattam, hanem egy-két gondolat a mai alapmenetrendről elv mentén gondolkodtam egyet hangosan. Elismerem ha hibáztam, ha hülyeséget írtam azt is és nem várom el, hogy mindenki élvezzen el attól amit írok (ez a te szegénységi bizonyítványod lehet, mert tudod: mindenki magából indul ki, én pedig eddigi 2 és fél évem alatt nem így működtem itt, nézd vissza, bár tudom hogy nem fogod).

Ha bajom van leírom a legőszintébben, ha nincs akkor azt is. Ha valami nem tetszik persze hogy megosztom, erre van ez a hely, és tárgyi hozzászólásom többeknek tetszett, mint akiknek nem. Az oltogatás csúnya dolog, de ha nem hirtelen dühből írom, akkor egyesszám első személyben neked szólt volna csak. És fent is tartom.

Most sem érted, hogy mit akartam belőle kihozni: az itt elejtett információmorzsák, személyes és nem publikus kérdéseimre érkezett válaszok alapján formáltam egy véleményt.

Lehet azt mondani, hogy gorcher hülyeségeket írtál most, de nem azt hogy akkor gyere b+ és tutymákolj te vele...

Idehányni, azt hagyjuk...

És mivel most elárultad, hogy fogalmad nincs a Budapesten közlekedő buszok belső terének kialakításáról, javaslom google barátunkat, biztos meg fogsz lepődni. Haláli fegyver...

És az eredeti hozzászólásban azt írtam, hogy biztos lehet ezt jobban is csinálni, csak gondolom a látszat. És azt tudjuk, hogy nagy úr (412-esek a KT-k, és nincs cikibb, mikor le kell cserélni a tartalék buszt, lásd tegnap Örs-Kőbánya).

Szóval ennyi, a hirtelen dühből elkövetett meggondolatlan hozzászólásomért Lacustól és a többi normális vezetőtől akiket nem ismerek elnézést kértem, amit Lacus el is fogadott, Cinkota emberétől privátban és innentől részemről a témát lezártnak tekintem (nyugi, még így is megszívtam).

A lehetséges elírásokért meg elnézést ha vannak, vagy logikai bukfencek, mert a reggeli kávém még hátra van :)

Előzmény: L45H (106703)