trizs77 Creative Commons License 2016.08.24 -5 2 106550

Amikor kötöttpályát busszal kell pótolni, az a legtöbb esetben az igazság pillanata is.

 

Ez különösen igaz nagyvasútnál, de igaz városi közlekedésben is.

A kötöttpályások ugyanis valóban tudják, hogy a 200-260 férőhelyes szerelvényeiken mennyien utaznak, és ezért a biztos bukás nélkül rendelnek az adott eszköz pótlására, fele akkora kapacitású buszt, bkv buszt.

 

Ezért elég a csatolt TATRA helyett az Ikarus-260 is, sőt néha, ha egy-két bkk főnök fel merné vállalni, még midi busz is pótolhatna csatolt TATRA-t, vagy ICS-t.

 

Ha elég a szóló busz, akkor a pótlás után miért áll vissza, jár ismét 200-260 férőhely ?

Mert :

 - történelmileg így alakult,

 - így szoktuk meg,

 - csak.

Előzmény: Il Leone (106548)