gorcher Creative Commons License 2016.08.12 0 2 106279

1, tényleg szép lett, élőben még a festékszagot is érezni. Dicsérték a tartózkodóban épp ott lévő vezérek is, amikor ott voltam Rp-Újpesten (meg rusenuxu tt. is).

 

2, BKK matrica: én sem dobom hanyatt magam tőle, sőt konkrétan feleslegesnek tartom feltenni, de annyira tök mindegy. Bár azért tényleg szebb lenne teljesen meztelenül (kivéve a falatnyi részt eltakaró azonosítókat, mint egy CKM képen mondjuk:)

 

3, egységesítés: nem azt mondom, hogy 657 féle külső fényezéssel járjanak a buszok, de egy kis egyéniség ne legyen már olyan marha nagy gond. Pl Volvó felújítások: az egyiknek zöld a klíma hűtőrácsa az utastérben (bár már lehet átfestették), vagy a P betű, amitől van aki itt a falnak ment már sokszor. Ennyi férjen már bele. Annyi mást kéne szabályozni a normál napi működéshez és ez az utolsó utáni dolog szerintem. Egyébként belső világban csont ugyanolyan, mint a többi cinkotai felújítás.

A Volvóknál még annyi, hogy bejött az új Budapest matrica, meg új fajta ablakokat is tesznek beléjük (FLR felújítások). Akkor most a már felújított FJX-eket rendelje be Lacus és tetesse beléjük az új ablakokat és rakassa fel az új Budapest matricákat, hogy egységesség legyen?

Nem a BKV-nál kopogtatnék ez ügyben, hanem annál a szervnél, aki negyedévente mindig valami újat talál ki egységesítésnek és ezért lehet mindent állandóan átvariálni. Szerintetek miért készült ez a kocsi ennyi ideig? Mert most így legyen, aztán mégsem, legyen inkább így, először még kijelzős se lett volna. Én engedném a kis belső térbeli eltéréseket, kívül meg azonosító, szolgáltató matrica (VT, BKV tökmindegy) és jó napot.

 

4, vissza Óbudára... Cinkotának 4 KT-ra (Örs-Kőbánya, Örs-éjszakai, Mexikói, Rp-Újpest, amit ráadásul 2 autó teljesít, mert a 121/F2 vált át ott KT-ra este 9 után) van 6 kijelzős 260-asa (00-51, 01-04, 03-16, 03-32, 06-57 és 06-72), amik közül állítólag a 06-72 elfárad lassan és a 03-16 sincs a legjobb bőrben. Üzemeltetési racionalitásból kérdezem: ugyan miért menne Óbudára, amikor pont azért került bele végül a Fok-Gyem, mert ha ezen autók közül eggyel többel van valami gáz, akkor múlt héten pénteken a 01-00 volt Örs-Kőbánya KT és 16-33 Mexikói KT és egyik sem kijelzős. Szóval nem, semmi Óbuda, kizárt.