alex_86 Creative Commons License 2016.08.09 0 2 13785

Csak tudod nálam az IC szolgáltatás nem egy három kocsis, étkező kocsi nélkül közlekedő, a sebeshez képest semmi plusz szolgáltatást nem nyújtó bohócvonatot jelentene. Egyetlen indoka a pótjegy beszedése.

Az ezredforduló előtti IC világból vannak emlékeim. Kicetlizett ülőhelyek, mozgó büfé, külön IC fordás személyzet (nem pl a nádaskára járók - elnézést, nem célom a személyeskedés), és az utazóközönség is kvalifikáltabb volt....  ami most van minden, csak nem az. Gyakran kocsi sincs, amit ki lehetne cetlizni....

 

Engem ezek a presztizsvonatok kurvára nem érdekelnek, végre érkezett némi plusz komfortot biztosító eszköz (Schlierenek), amelyekkel minőségi(bb) kiszolgálást lehetne nyújtani... ehelyett először a kocsik széthordása kezdődik a vonatok kigyomlálásával, most pedig a végképp lebutításuk. Csupán a Schlierenek kétóránként közlekedtetésével (nem ütemből kigyomlált menetrend mellett), 15 perc időveszteség mellett (nevezzük akár hibrid IC-nek egy Bp kocsi hozzácsapásával), sokkal nagyobb lefedettséggel minőségibb szolgáltatást lehetne nyújtani.

 

Vagy akkor legyen a döntéshozók által kiszemelt Hatvan-Saújhely személyvonat, de cserébe napi 2 pár IC vonat Sátoraljaújhelyre, ne csak Csépke és Seszták úr szülőföldjét favorizáljuk....

Előzmény: haha 1970 (13737)