Közlekedésguru Creative Commons License 2016.07.28 0 9 106119

Pontosan erre utaltam. Visszafordítva ezt az eredeti témára: nem várható el a PKD buszoktól még ugyanaz a minőség sem, mint amit a gyári kocsiknál sikerül elérniük. Viszont olcsóbbak és örüljünk, hogy legalább a beszerzések ellehetetlenítése ellenére sikerült ezzel a konstrukcióval "alkotni". Szégyen, ahogy ezt a 150 új csuklóst is sajnálják a BKV-tól, a csuklós Volvo-kat pedig pl. 87,5%-os kiadásra "kényszerítik" átlag 11 éves korukban. Az utasok meg már épp kezdtek hozzászokni a felújított 260-280, ill. 415-435-ös kocsikhoz, a sötétített üvegekhez, a műbőr borítású kényelmes Halas ülésekhez és ehelyett a csupa lelakott utasterű alacsonypadlósok teljesítenek nap, mint nap.

 

A 150 Solaris(+Mabi) kocsival legalább volt esély, hogy a Volvo-k helyett a pótlás után átvegyék a napi feladatok nagy részét ezek a kocsik a 1x éves kocsiktól, azokra több idő jusson stb., ehelyett vagy mennek kényszerből amíg tudnak erő felett a 1x évesekkel - a maradék magaspadlósokat kiváltva -, vagy konkrétan önként átpasszolja a számokat a vállalkozóknak a BKV, mert már nem fogja tudni teljesíteni. Az egész 3-as metró felújítás borzasztó színvonalú már most és még el se kezdődött. Ennyire "azt se tudjuk mit akarunk" jellegű nem volt a 2-es metró felújítása...

Előzmény: norbee601 (106115)