Mielőtt még nagyobb ökörséget mondasz a E92, nem volt az olyan rossz konstrukció, kb megelőzte a korát.
Amire használták Keszthelyen, arra tökéletes volt.
Tartalék buszként sose volt jelen, állandó járata volt.
Nagy hangja attól volt, hogy bezsúfoltak a hátsó ajtó mögé egy irdatlan nagy hűtő ventilátort, ami az áttételek miatt még rázta is picit a kasznit.
Állandó problémája volt a levegő hűtéses kompresszor hibája, amit végén egy ik 260 aséval helyettesítetek, meg az első merev hídból átalakított független felfüggesztés szilentjeinek hibája.
Azért selejték, mert a kardán széthullott menet közben és széttörte a váltó házat és több millió lenne rá egy új váltó.
Sárga szín is azért került rá, mert a jobb oldalát végighúzta egy figyelmetlen személyautós.
Sofőr szempontjából egy jól manőverezhető, igen jó fékrendszerrel és a ik 260 ashoz képest kimondottan halk autónak számított!!!