yoyo25 Creative Commons License 2016.07.24 0 1 21051

Az irány jó, csak kérdés, hogy mire és meddig lesz elég? Tartok tőle, hogy még nem búcsúzhat el a város végleg a 256-os Ikarusoktól, tartalékként biztos meg fognak jelenni még. Sárgának sárga, de szerintem ezek a járművek vágták ki a legtöbb embernél a biztosítékot. Ha a két szóló Rábát is sárgára fényezték volna és leszedték volna a függönyöket, szerintem sok embernek fel sem tűnt volna, hogy nem helyi kivitelű járművön utazik, mert kétajtós járműből van még néhány forgalomban. Azt lenne jó tudni, hogy mi a valódi álláspontja az ÉNYKK-nak a 4 helyi CNG-vel. Pletyka szinten hallani, hogy a csuklós MAN tartályait cserélni kellene, de erre már nem akar az ÉNYKK költeni. Na meg egy motor felújítás sem ártana. Ha kivonják a forgalomból, akkor egy újabb gép fog hiányozni. Bár az is kérdés, hogy januártól egyáltalán hány autóbuszra lesz szükség. A város nagyon nyomja a vonalhálózat újratervezését, nagyon úgy néz ki, hogy januártól e szerint kerül megrendelésre a szolgáltatás az ÉNYKK-tól. Apropó, a tervben van olyan rész is, hogy szeretnének eddig ellátatlan területek bevonni a helyi hálózatba, viszont ott van megjegyzésként, hogy a jelenlegi járműparkkal ez nem lehetséges. Gondolom itt az a probléma, hogy túl nagyok a járművek. Az E92-vel mi a helyzet? Meg van még? Nem lehetne életet lehelni bele? Ezekre a viszonylatokra tökéletes lenne.

Előzmény: MBman (21046)