Törölt nick Creative Commons License 2016.07.19 -2 4 105956

Egyetértek. A T&J kirúgása óta főleg Óbuda, és Kelenföld szened az alacsonypadlós csuklós kiadással. Pedig még tanszüneti menetrend van, mi lesz ha elindul szeptembertől az iskola!? 

Jelenleg Óbudán 4 db Ikarus 280 van (11-89, 08-42, 08-59, 08-69), amely próbálja pótolni a kieső Volvókat. Kelenföldön pedig 5 db Ikarus 435 van (11-16, 11-17, 11-23, 11-45, 11-54). Alapból ezeknek a kocsiknak mind tartaléknak kell lenniük (vagy néha éjszakázhatnak), és amióta nincs T&J azóta az összes kelenföldi, és óbudai tartalék kocsi szinte kint volt minden munkanap. Szerencsés esetben tudják csuklóssal pótolni, de azon se kell meglepődni, hogy szólóval pótolják.

 

 

Nagyon elutasítom, hogy valamit szólóval pótoljanak, de sajnos látszik, hogy alig van csuklós kocsija Óbudának, és Kelenföldnek. Ebből következik a mai eseted, hogy az egy szem Óbudás Volvót a 32-esen csak 260-asal tudtak pótolni.

Eleinte én is számoltam, hogy hány Óbudás FKU rohad le, álltalában napi 5-6  sajnos, de az FJX-ek se jobbak.

Kelenföld, és Óbuda küzd a csuklós ap. kiadásokkal, mi sem bizonyítja jobban, hogy a 122-esre már hetek óta az egyik forgalmira csak Ikarust tudnak kiadni. Ami nem probléma csak jó lenne, ha a menetrendben jeleznék.

 

Látszik, hogy át kellene írni pár menetrendet, és egy-két magaspadlós kiadást berakni Kelenföldnek, és Óbudának. Cinkotáról, Kőbányáról, és Délpestről pár darab Ikarus 280/435 kellene küldeni Óbudának, és Kelenföldnek. Így tarthatóak lennének az ap. járatok, és a cserekocsik is lehetnének csuklósok. Amióta  T&J-t kirúgták, azóta észrevehető, hogy szüksége lenne pár csuklósnak Óbudának, és Kelenföldnek. Mivel nem csak az ap. kiadással, de a csuklós kiadással is küszködnek. Ez csak rosszabb lesz szeptembertől, ha nem csoportosítanak át pár kocsit. 

Előzmény: Sneaker21 (105952)