Sneaker21 Creative Commons License 2016.07.19 0 6 105952

Üdv

Ma szedtem össze, hogy az óbudai FKU széria közül a 909 az Ikarusnál; 910, 920, 927, 930 (10 óra óta, reggel ment 3 hosszt 20E-n), 941 Óbudán állt; valamint 916 márciusban volt utoljára kint... A 936-os meg 122/F1-ből ment a 9/F27-re (tömény éjszakából átszerelés után), 08-69-et váltotta...

Hogy lehet az, hogy a 32/F11 az egyetlen óbudai szám a vonalon, mégis a kieső 904-est Ik260-nal kell pótolni (03-21)? 122-es vonalon tervezetten minden forgalmi szám ap, ehhez képest mostmár nem egy, hanem két forgalmi is (F2, F4) Ik280-assal volt kiadva (11-89, ill. 08-42). Nem sokkal metrópótlás előtt már most nagy ap gondok vannak (nem csak) Óbudán.

 

És értem én hogy a T&J-s sztorinak volt egy erős jogi oldala, de ezt nem igaz, hogy nem lehetett előre látni