Grikon1985 Creative Commons License 2016.07.16 -2 3 105901

A BKV-nál kollektív szerződés szerint csak a csuklósra jár 20% vontatási pótlék.

Nem véletlen, hogy a csuklós vonalak fele már kiszervezésre került, mert a többi vállalkozónál nincs csuklós pótlék, így viszont a BKV bérköltsége erősen csökkenthető volt. "Ős-csuklós-emberek" bére 40-50 ezer Ft-tal zuhant csak emiatt, a túlórák letiltásával további 20 ezer esett ki nekik (szólón 25-40 ezerrel kevesebb már a nettó bér, a fiatal és/vagy kezdőknek 20-35 ezerrel zuhant a bére), senki ne csodálkozzon az elvándorláson és a "beleszarás" miatt az állomány állapotán. Gyalázat ahogy a 2 éves PKD-k kinéznek, csak a 002-es 3. ajtajánál hónapok óta díszeleg az a hatalmas firka és senkit nem érdekel, a felnik is feketék, a többi vállalkozóé eső után pár nappal már csillog.

A midi és a közepes Solaris mind szóló kocsinak minősül, j.vez bérben nincs különbség csak a kocsi üzemeltetési költségében. 405-ös híresen magas költségű járgány.

Előzmény: M61 021 (105900)