Azért ne vicceljünk már, hogy 1968 után "alig számított" a politikai megbízhatóság!
Még ha 1988-at írtál volna, akkor talán, itt-ott, esetenként igaz lenne.
------------------
Általános politikai vitába nem mennék bele, mert az 100%-ban OFF téma.
A magyar gazdaságról általános képem nincs.
Például közel 0% információval rendelkezem a vegyi ágazatról, vagy a híradástechnikáról.
A közlekedésről viszont elég pontos, hiteles információim vannak.
1968 után a közlekedésben, pár kivételtől*** eltekintve sokkal kevésbé figyelték a politikai hűséget, megbízhatóságot, mint ma.
Onnantól, a közlekedésben a szakmai hozzáértés mindent megelőzött.
Második helyen a vezetői képesség volt, és csak harmadik vagy sokadik, inkább sokadik helyen jött a politikai megbízhatóság, vagy, hogy az illető párttag vagy sem.
*** = kivételek mindíg voltak, vannak, lesznek.
A közlekedésben is volt nyíltan politikai kinevezett felső vezető 1968 után is.
Elég ha a sikertelen Kádár elleni puccs után a KB-ból kiebrudált Pulaira gondolok aki menekülő útvonalként mindjárt Közlekedési miniszter lett.
De ez itt OFF.