trizs77 Creative Commons License 2016.07.15 -3 0 120807

Azért ne vicceljünk már, hogy 1968 után "alig számított" a politikai megbízhatóság!

Még ha 1988-at írtál volna, akkor talán, itt-ott, esetenként igaz lenne.

 

------------------

 

Általános politikai vitába nem mennék bele, mert az 100%-ban OFF téma.

 

A magyar gazdaságról általános képem nincs.

Például közel 0% információval rendelkezem a vegyi ágazatról, vagy a híradástechnikáról.

A közlekedésről viszont elég pontos, hiteles információim vannak.

 

1968 után a közlekedésben, pár kivételtől*** eltekintve sokkal kevésbé figyelték a politikai hűséget, megbízhatóságot, mint ma.

Onnantól, a közlekedésben a szakmai hozzáértés mindent megelőzött.

Második helyen a vezetői képesség volt, és csak harmadik vagy sokadik, inkább sokadik  helyen jött a politikai megbízhatóság, vagy, hogy az illető párttag vagy sem.

 

 

*** = kivételek mindíg voltak, vannak, lesznek.

A közlekedésben is volt nyíltan politikai kinevezett felső vezető 1968 után is.

Elég ha a sikertelen Kádár elleni puccs után a KB-ból kiebrudált Pulaira gondolok aki menekülő útvonalként mindjárt Közlekedési miniszter lett.

De ez itt OFF.

Előzmény: jakyg (120803)