Joejoe1974 Creative Commons License 2016.07.07 0 0 4003

Ismét fordulat történt.Mivel a gyújtás már jónak tűnt,így elkezdtem összefele rakni a gépet.Felraktam a hűtőburkolatot,megvettem a kábelezéshez a dolgokat.Karbibeállítás után egy indítás hogy a fúvókák (főleg az alapjárati) megfelelő-e.A gép beindult,felüvöltött (falsot szívott a szívócsőnél),majd elhallgatott.Rosszat sejtettem.Gyertya ki,szikra nincs.Gyertyapipa le,szikra nincs.Elő a műszert,gerjesztőtekercs oké.Jeladótekercs.Szakadt.A lendkerék olyan közel van gyárilag is a lendkerék oldalához hogy csak pár tizednyi légrés van köztük.Csak így működik jól.Nos,a lendkerék beleért a tekercsbe,elvágta a drótot.Persze mélyen és alul hogy egy sort lebontva ne lehessen javítani.Elővettem a tartalék (Italjet) gyújtást,igazából csak a három felfogatócsavar helyét kellett elkészíteni,és már mehetett is fel.A jeladó működik a cdi-vel,minden jónak tűnik.Ehhez a gyujtáshoz kapható külön jeladó,ezer forint körüli áron.

Előzmény: Joejoe1974 (4002)