M61 021 Creative Commons License 2016.06.24 0 0 29904

A támogatást kéne átgondolni. Ha kevés az utas, és elfér egy buszon is (az adott idősávban), akkor olcsóbb lehet egy buszt indítani. Viszont a buszkaravánokat nem kéne támogatni, mert abban az esetben olcsóbb lehet a vonat. Az is kérdés, hogy jó-e pl. az autópálya forgalmát terhelni a buszkaravánokkal, ha párhuzamosan van elég kapacitása a vasútnak? De ez nem ütemesség kérdése. Az ütemesség az a nagyjából azonos nagyságú, funkciójú városok között működhet, tehát ahol mindkét irányba folyamatos az utazási igény. Ezért írtam,  hogy kvázi az országhatárral párhuzamos, a fővárost kikerülő: Miskolc-Nyíregyháza-Debrecen-Szeged-Pécs-Zeg-Szombathely-Győr vonalon működhetne, ha ez a vonal létezne így hiánytalanul. Akár még éjszakai járat formájában is. Volt régen ilyen vonal, de az a városokkal együtt a határon túlra került.

Előzmény: alex_86 (29901)