Elég nagy a kínálat.
Nekem meggyőződésem, hogy nem véletlenül.
Én is eladnám ilyenkor.
Egy átlagos mondjuk 5-ös automata négykerekes turbódízelen ilyenkor van alsó hangon vagy egy 10-es bukó (Forintban), de még mindig jobb, mint ha Günter rendre nem ér oda a megbeszélt találkozókra, vagy csak be az irodába, vagy el sem indul (vagy az asszonyéval kell menjen), mert kezelteti a jószágot.
Azt nem írtam le a - sajnálatos módon off-olást indító - korábbi hozzászólásomban, hogy főmököm is azonnal megrendelte a következőt (egy X4-est), mondván, hogy a turbók és a DPF most már újból jó, ez örömteli, de az üzemanyag rendszer és/vagy az automata váltó letérdelését meg nincs kedve kivárni.
4,5 éves, 200-at futott automata és négykerekes, meg a-fene-tudja-még-micsoda 2.5-ös dízel, 5,5-ért "leadva", beszámítva. Új korában volt vagy 17.