Alex Raps Creative Commons License 2016.06.13 0 0 34529

Az semmiképpen hogy "az autózásnak van egy kőccsége komám, aztán ha nem tudod megfizetni akkor nekem hosszabb a farkam" - vagy valami ilyesmi felé tartott már a mondanivalód. :))) Egy biztos. Aki mögött több mint 2 millió kilométer van az már látott-hallott 1-2 dolgot így például valószínűleg azzal is tisztában van, hogy vajon miféle költségekkel járhat az autózás. :) Persze közben nyilván nem ez volt a téma, hanem az hogy 200 eKm-re vannak a problémamentesség terén hitelesítve pl. a BMW-k is és ezt követően pedig elindul a hordó vagyis a vállalt szervizköltségek már nincsenek arányban az autó értékével. Ez továbbra sem jelenti azt hogy amint eléri a 200 ekm-t az óra, azonnal szétesik a vas darabjaira, de amit a kezdő hozzászólásomban írtam az elkerülhetetlenül sorra kerülő hibákról az mind jó eséllyel megállja a helyét. Azt továbbra is tartom hogy az egyszerűbb felépítésű motorú autók ez alól kivételek. Ilyen például a szívóbenya is. 

Előzmény: SLX-350 (34526)